معاون اداره کل اقتصاد و دارایی خوزستان خبر داد:
معاون توسعه مدیریت و منابع امور اقتصادی و دارایی خوزستان از افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی حقوق کارمندان این استان از اول مرداد ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۴۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 29 August 2018

کوروش منجزی اظهار کرد: در اجرای بند الف ماده ۱۱۲ قانون ششم که خاص فهرست مناطق جنگی است، درصدی مشخص به حقوق کارکنان دولتی این مناطق اضافه می شود.

وی افزود: در برنامه ششم فهرست مناطق جنگی که در هشت ساله درگیر بودند توسط ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شده و پنج استان از جمله خوزستان را شامل می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع امور اقتصادی و دارایی خوزستان تصریح کرد: بر اساس این فهرست یک فوق العاده ای بین ۲۰ تا ۲۵ درصد برای کارمندان شاغل در برخی مناطق استان درنظر گرفته شده است.

منجزی بیان کرد: این طرح از یک مرداد اجرایی شده و فوق العاده اعلامی نیز در حال پرداخت است.

وی خبر داد: اهواز، آبادان، خرمشهر، دشت آزادگان، شوش و هویزه از آن جمله هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع امور اقتصادی و دارایی خوزستان ادامه داد: استان های جنگی اعلام شده نیز خوزستان، کرمانشاه، ایلام، بوشهر و آذربایجان غربی هستند.

منجزی در پایان خبر داد: اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان امسال برای دومین بار در جشنواره شهید رجایی رتبه نخست ارزیابی عملکرد و رتبه شایسته تقدیر ستاد اقامه نماز را کسب کرد.

عبدالقاسم غوابش نیز در این جلسه با اشاره به برخی قوانین سهم وراث مشمولان سهام عدالت بیان کرد: در سطح کشور ۴۹ میلیون نفر مشمول سهام عدالت هستند که دو میلیون نفر فوت شده ولی خوزستان متأثر از آن نیست.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان افزود: از سوی سازمان خصوصی اعلام شده که افراد برای دریافت جزئیات بیشتر به پیشخوان دولت مراجعه و اطلاعات لازم را بگیرند.

وی در پایان خبر داد: در خوزستان ۲۹ پیشخوان دولت داریم که اطلاعات و سامانه های فوق را دارند؛ ۸ مورد در اهواز و مابقی در دیگر شهرهای استان هستند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار