رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان وزارت آموزش و پرورش:
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش گفت: نگاه تمام ساحتی مدنظر سند تحول بنیادین یکی ازاولویت‌های اصلی فعالیت مدارس استعدادهای درخشان است.
کد خبر: ۶۴۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 29 August 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ ظهر امروز مراسم تقدیر از ستارگان دانش آموزی مدارس استعدادهای درخشان خراسان رضوی در دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی با حضور رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد. 

در ابتدای مراسم رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان وزارت آموزش و پرورش ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و تلاش‌های مدیران، معلمان و دانش آموزان مدارس سمپاد در استان خراسان رضوی؛ گفت: نگاه تمام ساحتی مدنظر سند تحول بنیادین یکی ازاولویت‌های اصلی فعالیت مدارس استعدادهای درخشان بوده و افتخار امروز ما این است که دانش آموزانی را در مدارس استعدادهای درخشان پرورش می‌دهیم که نه تنها در بعد علمی، بلکه در شاخص‌های تربیتی، اجتماعی، دینی و فرهنگی می‌تواند الگو و سرآمد باشد. 

فاطمه مهاجرانی با بیان این که هدف تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان برای دانش‌آموزان باید خدمت به سرزمین و مردم ایران در آینده باشد؛ گفت: امروز باور ما این است که دانش آموزان مدارس سمپاد باید با سرلوحه قرار دادن اخلاق ، ضمن ادامه تحصیل به بهترین شکل ممکن، برای کمک به رشد ایران عزیز در سال‌های آتی آماده شوند. 

توسعه سرمایه انسانی اصلی‌ترین شاخصه توسعه یافتگی کشور است

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به این که توسعه سرمایه انسانی به عنوان یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های توسعه یافتگی کشورهای امروز مطرح است گفت: توجه به نخبگان دانش آموزی یکی از بهترین مسیرهای است که ما برای دستیابی به توسعه مدنظرمان در کشور باید به آن توجه کنیم. 

 قاسم‌علی خدابنده مدارس سمپاد را به عنوان یکی از اصلی‌ترین مراکز آموزشی نخبه پرور در آموزش و پرورش دانست و گفت : عنصر اصلی کسب موفقیت‌های مدارس استعدادهای درخشان تلاش و پشتکار دانش آموزان این مدارس در کنار معلمان و حمایت خانواده‌هاست و خوشبختانه در دستگاه تعلیم و تربیت استان برنامه‌ریزی خوبی در راستای توسعه کیفی و کمی برنامه‌های آموزشی و پرورشی این مدارس صورت گرفته که کسب نتایج درخشان دانش‌آموزان مستعد این مراکز در رقابت‌های علمی، فرهنگی، قرآنی و ورزشی نشان از نگاه تمام ساحتی مدیران آموزش و پرورش به تربیت دانش‌آموزان مدارس سمپاد دارد.

محمدمهدی مومنی، رئیس اداره مدارس استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در این مراسم از تقدیر و تجلیل 300 دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم مدارس سمپاد استان که در المپیادهای علمی، فرهنگی و دینی ملی و بین‌المللی موفق به کسب عناوین برتر شده‌اند، خبر داد. 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار