سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به دوره آماده سازی خوبی که این تیم برای حضور در فصل هجدهم پشت سر گذاشت و حمایت خوب مدیران باشگاه و شرکت فولاد، گفت: شاید موثرترین مورد نیز حمایت هواداران باشد و اگر آن ها به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، مثلث ما کامل می شود و می توانیم شاهد موفقیت های فولاد باشیم.
کد خبر: ۶۴۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ 29 August 2018

سیداکبر پورموسوی در ارزیابی از دیدار پیش روی تیمش برابر سایپا، اظهارکرد: مطمئنا بازی سختی خواهد بود. این تیم با بردی که هفته گذشته کسب کرد در شرایط خوبی قرار دارد ولی ما فولاد و میزبان این بازی هستیم. سازماندهی تیم با تلاش بازیکنان در حال بهتر شدن است و امیدواریم که از این بازی نیز نهایت استفاده را ببریم.

وی در ادامه با گله مندی از چند برنامه تلویزیونی ورزشی، عنوان کرد: از چند برنامه ورزشی که بازی های فوتبال را تحلیل می کنند، گله مند هستم؛ آن ها هجمه ای وارد کرده اند و طی دو سه شب گذشته پنالتی که آقای بنیادی فر در بازی با نساجی به سود ما گرفت را زیر سوال می برند که البته من فکر می کنم، قصد آن ها تخریب بنیادی فر است.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: سوال من این است که آیا در پنج هفته سپری شده از لیگ، این پنالتی تنها اشتباه داوری بوده است؟ آن ها دو هفته پیش که داور پنالتی ما برابر نفت مسجدسلیمان را اعلام نکرد، چقدر به تحلیل این موضوع پرداختند و چقدر برای این بازی وقت گذاشتند؟ آیا زمانی که در بازی با پارس جنوبی باید دو بازیکن حریف اخراج می شد و این کار صورت نگرفت، به همین اندازه نیز به این موضوع توجه داشتند؟ چرا تنها به داوری بازی ما با نساجی می پردازند و توجه خاص آن ها به قضاوت بنیادی فر است؟

وی افزود: به نظر من حرکت این دو برنامه تلویزیونی که تنها به این موضوع پرداختند، صحیح نیست. فکر می کنم آن ها می خواهند از فردی دیگر برابر آقای بنیادی فر دفاع کنند. من به بنیادی فر نیز مانند سایر داوران احترام می گذارم و مطئنم که تصمیم او در بازی با نساجی درست بود و حتی اگر هم صحیح نبود، چگونه برای سایر دیدارها می گویند اشتباه داوری جزو بازی است، پس اکنون هم همین را بگویند و این داور جوان را تخریب نکنند.

پورموسوی در ادامه با بیان این که تلاش می کنیم از بهترین بازیکنان در ترکیب اصلی استفاده کنیم، گفت: در تمریناتی که برگزار می کنیم بازیکنان را زیر نظر داریم و بهترین ها انتخاب می شوند و برای من فرقی ندارد که چه کسی در ترکیب باشد. برای انتخاب ترکیب نیز از همکارانم کمک می گیرم. برای هر بازی تکنیک خاصی دایم و بر اساس آن نیز پیش می رویم.

وی همچنین با اشاره به دوره آماده سازی خوبی که تیم فولاد پشت سر گذاشت و حمایت خوب مدیران باشگاه و شرکت فولاد، عنوان کرد: به نظر من شاید موثرترین مورد، حمایت هواداران باشد و اگر آن ها به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، مثلث ما کامل می شود و می توانیم پله پله شاهد موفقیت های فولاد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پایان گفت: همیشه هواداران فولاد نشان داده اند که حامی تیم خود هستند و تمام ناراحتی من از سه چهار نفری است که با حضور در ورزشگاه قصد تخریب تیم فولاد را دارند که از هواداران خوب فولاد می خواهم که این نفرات را به مجموعه خود راه ندهند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار