تمرین روز گذشته تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان بدون حضور ویسی برگزار شد و او که همچنان بر جدایی از این تیم اصرار دارد، امروز نیز در تمرین نفت شرکت نمی‌‌کند.
کد خبر: ۶۴۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶ 29 August 2018

 

عبدالله ویسی دو روز پیش به یک‌باره از هدایت تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان استعفا داد که این اقدام او واکنش مسوولان نفت را در برداشت و آن‌ها طی مصاحبه‌های مختلف اعلام کردند که با جدایی ویسی مخالف و خواهان ادامه این همکاری هستند.

باتوجه به اصرار مسوولان این باشگاه به ادامه همکاری با ویسی و بازی حساسی که نفت، 22 شهریورماه با استقلال تهران در مسجدسلیمان دارد، انتظار می‌رفت که ویسی از تصمیم خود منصرف شده و به تمرینات برگردد ولی ویسی که همچنان تاکید بر جدایی دارد، روز گذشته نیز در تمرین تیم شرکت نکرد و تمرین زیر نظر همکاران وی از جمله بهروز مکوندی برگزار شد و گفته می‌‌شود که او در تمرین امروز هم شرکت نخواهد کرد.

در این راستا نیز قرار بود مسولان باشگاه نفت‌مسجدسلیمان روز گذشته جلسه‌ای با عبدالله ویسی برگزار کنند که این جلسه به دلیل عدم حضور ویسی برگزار نشد. این مسوولان در تلاش هستند که این جلسه امروز با حضور خود ویسی برگزار شود تا در نهایت تکلیف همکاری آن‌ها با این مربی مشخص شود.

گفته می‌شود مسوولان باشگاه نفت‌مسجدسلیمان که نمی‌خواهند زمان را از دست بدهند، عصر امروز در خصوص ادامه همکاری با ویسی تصمیم‌گیری می‌کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار