شهردار اهواز:
شهردار اهواز با بیان اینکه انتظار داریم در بازه زمانی کوتاهی تعداد دیگری ریل باس به مجموعه ریلی قطار شهری اهواز افزوده شود، گفت: پذیرش این خطوط جدید از سوی مردم، زمان بر است اما قطعا ریل باس به عنوان یکی از خطوط پر طرفدار و پر جذبه شهری از سوی شهروندان استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 30 August 2018

منصور کتانباف در مراسم افتتاح قطار ریل باس شهری ایستگاه قدس_اهواز_کارون_ میاندشت که امروز 7شهریور ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سال های گذشته تلاش کردیم از ظرفیت های مختلف شهر اهواز مانند ریل باس به عنوان حمل و نقل شهری استفاده کنیم اما این اتفاق نیفتاد.

وی با اشاره به تلاش های انجام گرفته در بحث راه اندازی ریل باس شهری اهواز افزود: در این دوره با حمایت های مجموعه راه آهن و در راستای سیاست های وزارت راه و شهرسازی مبنی بر توسعه حمل و نقل ریلی شهری و عمومی این اتفاق رقم خورد و اهواز دارای یک ریل باس جدید شد.

شهردار اهواز با بیان اینکه انتظار داریم در بازه زمانی کوتاهی تعداد دیگری ریل باس به مجموعه ریلی قطار شهری اهواز افزوده شود، تصریح کرد: مسیرهایی که در حال حاضر توسط مشاور پروژه طراحی شده، چهار مسیر هستند. در این زمینه حداقل 9 ایستگاه دیگر در بازه زمانی کوتاهی ایجاد خواهد شد تا مجموع ایستگاه ها به 13 ایستگاه برسد.

کتانباف ادامه داد: با راه اندازی این ریل باس بخش عمده ای از دانشجویان دانشگاه های آزاد، پیام نور و چمران و نیز بخشی از شهروندان از حمل و نقل مطلوب شهری بهره مند خواهند شد و می توانند به آسانی در مسیرهای مورد نظر خود به وسیله این ریل باس تردد کنند.

وی با اشاره به ایستگاه ها و محل های عبور این ریل باس اظهار کرد: در غرب اهواز، این ریل باس با ورود به شهر، از ایستگاه های میهن، اهواز، نهضت آباد، دانشگاه چمران، آزاد، پیام نور و قدس عبور می کند و در ایستگاه نورد و محدوده ملاشیه متوقف می شود. همچنین در شرق اهواز نیز این ریل باس از ایستگاه های علی بن مهزیار، کارون، بدر، باهنر و بنکداران عبور خواهد کرد.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: پذیرش این خطوط جدید از سوی مردم، زمان بر است اما قطعا ریل باس به عنوان یکی از خطوط پر طرفدار و پر جذبه شهری از سوی شهروندان استفاده خواهد شد.

 

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار