مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: 120 هزار دانش آموز استان قم دارای شناسنامه دندان هستند و برخی از این دانش آموزان استان برای ترمیم دندان به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.
کد خبر: ۶۴۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 31 August 2018

به گزارش تابناک قم،حمیدرضا شیخ الاسلام با اشاره به وضعیت ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: این ارزیابی توسط نهادهایی همچون سازمان سنجش و سازمان مدیریت و برنامه ریزی صورت می‌گیرد، رتبه استان قم در کنکور سراسری رتبه چهارم کشور است و دانش آموزان قمی در سه سال متوالی رتبه نخست کشور را در کنکور زبان کسب کردند.

وی ادامه داد: پرداخت مطالبات فرهنگیان یک دغدغه برای ما است و این مطالبات در استان قم زودتر از نقاط دیگر کشور پرداخت می‌شود. در سه سال اخیر شهریه در مدارس خاص استان همچون تیزهوشان و نمونه دولتی افزایش پیدا نکرد , امسال میزان افزایش شهریه در این مدارس بین پنج ‌تا هفت درصد است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افزود: در سال 86 به دلیل سرمازدگی 80 درصد از آسفالت‌های حیاط‌های مدارس استان تخریب شد، هزینه آسفالت حیاط یک مدرسه حدود 50 میلیون تومان است و با جذب قیر رایگان از مرکز، حیاط‌ 40 درصد از مدارس استان قم آسفالت an.

شیخ الاسلام، صدور شناسنامه برای دندان‌های دانش آموزان استان قم را یکی از اقدامات اداره کل آموزش و پرورش استان در سال های اخیر دانست و تصریح کرد: این کار با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قم صورت گرفت، 120 هزار دانش آموز استان قم دارای شناسنامه دندان هستند و برخی از این دانش آموزان استان برای ترمیم دندان به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

وی ادامه داد: آموزش‌هایی در چند سال اخیر در خصوص ضرورت صرفه جویی در آب به دانش آموزان استان قم در مدارس داده شده است، این آموزش‌ها به قدری تاثیر گذار بودند که روی خانواده‌های این دانش آموزان هم اثر گذاشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته 6 هزار نفر از دانش آموزان استان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار