امام‌جمعه آبادان:
امام‌جمعه آبادان در خصوص برگزاری محاکمه اخلال گران اقتصادی گفت: کار خوبی است اما باید قوه قضاییه با دانه‌درشت‌ها برخورد کند.
کد خبر: ۶۴۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 31 August 2018

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه‌های نماز جمعه آبادان اظهار کرد:کسی که پیرو امام کاظم است باید رفتارش تجلی رفتار این امام باشد. یکی از ویژگی‌های این امام مبارزه سیاسی در مقابل حکومت‌های دین‌ستیز بود. متأسفانه دولت‌های ما و مجموعه مدیران در مباحث کارهای فرهنگی کم می‌گذارند و گاهی برنامه‌های ساختارشکنی انجام می‌دهند که حرمت‌ها شکسته می‌شود. در همین آبادان طی روزهای اخیر برنامه‌هایی به نام جشن انجام‌شده که بسیاری از هنجارها را شکسته است.

وی گفت:امروز غرب به‌عنوان یک الگو برای خانواده‌ها یک تهدیدمحسوب می شود و از هر سه خانواده غربی یکی از هم می‌پاشد غرب نباید الگوی خانواده‌ها در کشور ما باشد و بهترین الگوی خانواده، خانواده امام علی (ع) است.

امام جمعه آبادان در خصوص روز تعاون بیان کرد: تعاونی‌ها عامل مهمی در پیشرفت جامعه هستند. تعاونی ارزشی برای همبستگی مشارکت و اتحاد است و واحدهایی هستند که مردم می‌توانند در تولید کارآفرینی و جذب نیرو به‌واسطه آن نقش اساسی داشته باشند.

وی در خصوص جلسه سؤال نمایندگان از رئیس‌جمهورگفت : یکی از مزایای آن جلسه این بود که شان مجلس و ریاست جمهوری حفظ شد رسانه‌های بیگانه به دنبال افشاگری در این جلسه بودند. مجلس و دولت نشان دادند می‌توان بسیاری از مشکلات را با گفت‌وگو حل کرد و نظام جمهوری اسلامی نظامی پاسخگو است.

ابراهیمی پور عنوان کرد:خوب است اگر نمایندگانی که خواستار پاسخگویی هستند خود نیز پاسخگو باشند و دیگر مسئولان نیز روحیه پاسخگویی داشته باشند. این اتفاق نشان داد مشکلات مردم جناح چپ و راست نمی‌شناسد.

وی گفت: حضرت آقا در هر جلسه و مناسبتی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره می‌کند و می‌گوید برای حل مشکلات مردم باید به اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی تکیه کرد.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به اینکه باید از متولیان صنایع نظامی تشکر کرد و اظهار کرد:در اوج تحریم‌ها از جنگنده جدید رونمایی کردند و باید تأسف بخوریم به حال وزارت صنعت معدن که بعد از سال‌ها نتوانست یک خودرو مناسب برای مردم بسازد و یک خودرو سطح پایین به قیمت 40 میلیون برسد هرچند مجلس ورود خوبی به این موضوع کرده است.

وی در خصوص برگزاری محاکمه اخلال گران اقتصادی گفت: کار خوبی است اما باید قوه قضاییه با دانه‌درشت‌ها برخورد کند و مردم انتظار دارند به‌موقع و قاطع باکسانی که سبب شدند آسیب‌های اقتصادی افزایش پیدا کند برخورد کنند. این موضوع فقط به مرکز کشور اختصاص ندارد در همین آبادان بحث زمین‌خواری جدی است و انتظار داریم از مسئولان قضایی با چنین مواردی برخورد کنند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار