عضو شورای شهر اهواز:
عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور درآمدهای شهرداری را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: باید کمیته‌ای برای درآمدزایی شهرداری ایجاد شود.
کد خبر: ۶۴۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 01 September 2018

 چهل و هفتمین جلسه پنجمین دوره شورای شهر اهواز پیش از ظهر امروز با دستور کار انتخاب هیئت رئیسه سال دوم با ۲۵ دقیقه تاخیر و حضور همه اعضا برگزار شد.

محمد جعفر فلسفی، رئیس نخستین سال فعالیت شورای پنجم با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در جمع اعضای هیئت دولت اظهار کرد: این فرمایشات مقام معظم رهبری قابل انطباق برای همه امورات کشور است و ما در اهواز هم برای برون رفت از وضعیت فعلی باید به این فرمایشات عمل کنیم.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور درآمدهای شهرداری را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: باید کمیته‌ای برای درآمدزایی شهرداری ایجاد شود.

فلسفی افزود: کار شورا تمرین و تجربه است و اکثریت اعضا برای نخستین بار این تجربیات را کسب کردیم. برخی از همان اول سعی داشتند که شورا را ناکارآمد جلوه دهند و تاکنون هم سعی داشتند که شورای پنجم را به بن بست بکشانند.

وی بیان کرد: ظرفیت اعضا، ظرفیت خوبی است و اگر هم راستای هم باشد می‌تواند منجر به نتایج خوبی شود. انتخاب هیئت رئیسه می‌تواند در این مسیر کمک کند و امیدواریم در سال دوم شرایط به‌صورت مساعد ادامه پیدا کند.

رئیس نخستین سال فعالیت شورای پنجم با اشاره به سفر اعضای شورا به تبریز اظهار کرد: شهرهای دیگر به صمیمیت اعضای شورای پنجم غبطه می‌خوردند و از نحوه کار و تعامل اعضا می‌پرسیدند.

وی بیان کرد: در این مدت یک سری اخبار جعلی و تحریف شده درباره شورا منتشر می‌شد که اعضای شورا امروز با صمیمیت خود نشان می‌دهند که اختلاف نظرها طبیعی است و پاسخ روشنی به دروغ پراکنی‌های بر خلاف مصلحت مردم پاسخ می‌دهند.

وی گفت: خدا را شاکرم که در یک سال گذشته کارها به بهترین شکل انجام شد و سعی کردیم با مدیران استان و شهردار تعامل کنیم و توجه به مناطق محروم مهم‌ترین ویژگی سال نخست فعالیت بود.

فلسفی با بیان اینکه اعضای شورا مشکلات مردم را مشکلات خود می‌دانستند، عنوان کرد: برای نمونه در بحث منبع آب تاکنون این حساسیت وجود دارد و به دنبال حل مشکلات هستیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های یک سال گذشته پنجمین دوره شورای شهر و شهرداری اهواز، گفت: سعی بر این بود که شهر از شرایط رکود خروج پیدا کند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار