عضو شورای شهر اهواز:
عضو شورای شهر اهواز از پیگیری پروژه‌های احداث دو شهرک سلامت در غرب و شرق اهواز خبر داد.
کد خبر: ۶۵۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ 03 September 2018

فتح‌الله حاجتی اظهار کرد: زمین در نظر گرفته شده برای پروژه احداث شهرک سلامت اهواز در منطقه کیان‌شهر و روبه‌روی منطقه زردشت در وسعت حدود 30 هکتار واقع است که زمین این پروژه از سوی شهرداری اهواز تخصیص داده شده و در هفته آینده فراخوان جذب سرمایه‌گذار این شهرک منتشر می‌شود.

وی تصریح کرد: شهرک سلامت شامل بیمارستان یک هزار تختخوابی، هتل پنج ستاره و حداقل 36 کلینیک تخصصی و درمانی پزشکان خواهد بود.

عضو شورای شهر اهواز گفت: قرار بر این است که پس از بهره‌برداری از این پروژه، همه پزشکان شهر اهواز در شهرک سلامت فعالیت کنند و کلیه تجهیزات پزشکی نیز در این شهرک استقرار می‌یابند بدین ترتیب دیگر نه تنها مردم اهواز بلکه همه مردم خوزستان جهت مراجعه به پزشکان سردرگم نمی‌شوند.

حاجتی در خصوص پروژه شهرک سلامت دوم اهواز بیان کرد: قرار بر این است که شهرک سلامت دیگر اهواز در منطقه سه‌راه باهنر (فلکه زندان) و در محل شرکت راکتور اهواز احداث شود. در حال حاضر برای احداث این شهرک در حال طی کردن مراحل اداری هستیم.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود روند اجرای پروژه‌های شهرک سلامت اهواز تا زمان بهره‌برداری پنج تا شش سال طول بکشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار