سرپرست فرمانداری ویژه آبادان
موسوی تصریح کرد: با اتصال 6 کیلومتر لوله گذاری به طرح آبرسانی غدیر اهالی 71 روستای آبادان از آب شیرین بهره مند می شوند.
کد خبر: ۶۵۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ 04 September 2018
سرپرست فرمانداری ویژه آبادان گفت: موانع اجرای طرح آبرسانی غدیر که شامل تعدادی افراد معارض بود برطرف شد.
 
سیدزین العابدین موسوی اظهار داشت: طرح آبرسانی غدیر به روستاهای آبادان قرار بود روز جمعه نهم شهریورماه به بهره برداری برسد ولی وجود برخی افراد معارض مانع از اافتتاح این طرح شدند.
 
وی با بیان اینکه وجود افراد معارض در طول مسیر طرح آبرسانی غدیر روند اجرای این طرح در گام پایانی را با مشکل مواجه کرده بود افزود:با هماهنگی نیروی انتظامی و دادگستری این مشکل برطرف شد.
سرپرست فرمانداری آبادان گفت: پس از برطرف شدن موانع، طرح آبرسانی غدیر در روستاهای آبادان تکمیل و در چند روز آینده به بهره برداری می رسد.
 
موسوی تصریح کرد: با اتصال 6 کیلومتر لوله گذاری به طرح آبرسانی غدیر اهالی 71 روستای آبادان از آب شیرین بهره مند می شوند.
 
وی اظهار داشت:در سالهای گذشته زمان زیادی برای رفع مشکل شوری آب شهرستان آبادان صرف شد امامی بایست در آن زمان برنامه ریزی منسجمی برای اجرای این طرح صورت می گرفت.
 
سرپرست فرمانداری ویژه آبادان نیز از رهاسازی 50 تا 60 میلیون لیتر آب به نخیلات آبادان خبر داد و گفت: با موافقت وزارت نیرو بزودی 50 تا 60 میلیون لیتر آب برای آبیاری نخیلات آبادان رهاسازی می شود تا مشکل آبیاری نخلستان ها برطرف شود.
 
موسوی با بیان اینکه قبل از جنگ تحمیلی 9 میلیون اصله نخل خرما در آبادان وجود داشت که از این تعداد چهار میلیون اصله از بین رفت و آثار آنها تاکنون نمایان است گفت: با وجود بزرگترین رودخانه های پر آب کشور در خوزستان و منطقه آبادان چرا باید نخیلات این منطقه خشک شوند این بی تدبیری مربوط به امسال نیست.
 
شاخص استاندارد آب شرب یکهزار و 200 میکروموس است که با توجه به شکستگی لوله فاز 2 طرح غدیر این شاخص در مواردی تا پنج هزار میکروموس نیز رسیده است. 
 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار