عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به تصویب کلیات و جزییات منطقه آزاد قصرشیرین در مجلس، گفت: هنوز بحث الحاقات این منطقه باقی مانده و پرونده آن در مجلس بسته نشده است.
کد خبر: ۶۵۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 05 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فرهاد تجری با اشاره به تصویب کلیات ایجاد مناطق آزاد در مجلس گفت: خوشبختانه جزییات منطقه آزاد قصرشیرین نیز در مجلس به تصویب رسیده و مانعی برای راه اندازی این منطقه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بحث الحاقات و پیشنهادات در خصوص راه اندازی این منطقه هنوز باقی مانده، گفت: پرونده منطقه آزاد قصرشیرین هنوز در مجلس بسته نشده است.

تجری افزود: از طرفی بحث تصویب در شورای نگهبان و ابلاغ به دولت و تعیین ساز و کار راه اندازی آن نیز هنوز باقی مانده است.

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس گفت: فرصت برای تصویب این منطقه محدود بود و اگر می خواستیم محدوده های جدید برای راه اندازی این منطقه تعیین کنیم و موافقت دستگاه ها را بگیریم از گردونه تصویب این منطقه به همراه چند منطقه دیگر جا می ماندیم و با توجه به هجمه ای که علیه مناطق آزاد شکل گرفته بود شاید دیگر نمی توانستیم مجوزراه اندازی این منطقه را بگیریم.

وی افزود: بر همین اساس همان منطقه ویژه را برای راه اندازی منطقه آزاد در نظر گرفتیم و تلاش داریم با رایزنی در دولت هرچه سریعتر بتوانیم این منطقه را راه اندازی کنیم.

تجری راه اندازی این منطقه را فرصتی برای رونق اشتغال و سرمایه گذاری در قصرشیرین دانست و افزود: با توجه به معافیت های مالیاتی که در این مناطق وجود دارد و نیز عدم وجود قوانین دست و پاگیر، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری دراین مناطق فراهم است.

وی افزود: با افزایش سرمایه گذاری و بویژه سرمایه گذاری خارجی در این مناطق رونق خوبی را نیز در بحث اشتغالزایی در این مناطق شاهد خواهیم بود.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار