با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت؛
9 پروژه اقتصادی با حضور سرپرست وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی عصر چهارشنبه در شرکت پتروشیمی غدیر واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۶۵۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ 05 September 2018

بر این اساس پروژه‌های بازسازی و راه اندازی واحد ۸۰۰ پتروشیمی، راه اندازی خط بسته بندی FFS، ایجاد مخزن زمینی سیستم پیش تسویه پسای واحد VCM و نوسازی سکشن ۶۰۰ از طراحی تا اجرا، راه‌اندازی سیستم تسویه پساب کل مجتمع، نصب و راه اندازی آنالایزرهای آنلاین دودکش های مجتمع، نصب و راه اندازی آنالایزرهای COD، TDS، PH، نصب سیستم اطفا حریق Aerosol این مجتمع پتروشیمی و راه‌اندازی خط بسته‌بندی جامبو و پروژه راه اندازی بیسیم های مخابرانی وب، پروژه‌هایی بودند که امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح شدند.

به گزارش"تابناک"؛ همچنین پایانه صادراتی شرکت نفت ایرانول نیز امروز سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مجتمع بندری امام خمینی (ره) به بهره‌برداری رسید که عیسی اسحاقی مدیرعامل این شرکت در توضیح این پروژه اظهار کرد: این پایانه با اعتباری حدود 2 هزار میلیارد ریال با ظرفیت 25 هزار متر مکعب احداث شده است که ساخت این پروژه 2 و نیم هکتاری که در 2 فاز تسطیح و شمع کوبی و ساخت مخازن و تکمیل طرح اجرا شده است، سه سال به طول انجامید.

اما در حاشیه افتتاح پروژه‌های مذکور محسنی بندپی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شرایط تحریم‌های ظالمانه، چاره‌ای جز مردم نهاد کردن اقتصاد کشور، تکیه بر ظرفیت های داخلی و تکیه بر نیروی انسانی داخلی نداریم.

وی بااشاره به اقدامات دولت در زمینه ایجاد اشتغال، گفت: دولت در زمینه اشتغال برنامه‌های خوبی دارد که از جمله آن‌ها ایجاد 950 هزار شغل در سال 97 است، ضمن اینکه از بنگاه‌های اقتصادی نیز جهت جلوگیری از ریزش نیرو حمایت می‌شود.

سرپرست وزارت کار بیان کرد: قطعا ماهشهر یک قطب اقتصادی است که از یک ظرفیت بسیار ارزشمند به‌نام پتروشیمی بهره می‌برد و باید بگویم ایجاد اشتغال مولد برای اهالی بومی منطقه یک تکلیف است.

وی ادامه داد: اقدامات پتروشیمی غدیر در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر در توجه به مسائل زیست‌محیطی در بین سایر مجتمع‌های پتروشیمی شاخص بوده است. قطعا مهم‌ترین ویژگی در پتروشیمی غدیر توجه به مسایل زیست‌محیطی است و اگر در توجه به محیط زیست غفلت کنیم دچار خسران خواهیم شد. اینکه بخشی از درآمدهای خود را صرف محیط زیست کنیم یک مسئولیت اجتماعی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار