کد خبر: ۶۵۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۱ 06 September 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب، دیدار ریاست کمیته امداد با خانواده های شهدا در کبگیان به مناسبت هفته دولت با حضو امام جمعه بخشدار کبگیان برگزار شد.
بهمن دوستی باتشکر از حضور امام جمعه وبخشدار کبگیان دراین دیدار گفت: وجود بابرکت دکتر وحدانی فر در بخش و شهرما نعمت ارزشمندیست که تکیه گاه مردم در تعامل با ما مسئولیت پذیران عرصه خدمت به حل مشکلاتشان است.
بهمن دوستی افزود: آنچه امروز ما را در مسند مسئولیت به مردم بیدارتر می کند، رشادت شهدائیست که از جان گذشتند تا کشور وناموسمان درامان باشد واگر کوتاهی در امر کنیم قطع به یقین باخیانت به مردم به خون شهدا خیانت کرده ایم که این گناهی نابخشودنیست.
بخشدار کبگیان هم باتشکر از اداره کمیته امداد در بخش گفت: اولا که هرچه ماداریم از برکت بی قیمت خون شهداست و ثمره اش همین امنیت فعلی حاکم بر جامعه است دوما که وظیفه ما پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب و آرمانهای امام و شهداست که باید در این شرایط حاد هجمه شرق و غرب پاسدار خون شهدا و ارزشهای انفلاب باشیم.
گودرزیان افزود: تلاش امام جمعه محترم در احیاء کمیته امداد در بخش با عنایت مسئولان استان خدمت بزرگی به محرومان جهت حساب و کتاب و دریافت مطالبه شان بود که انشالله جناب آقای دوستی و همکاران محترمشان باتلاش بیشتر در عرصه کار و خدمت رسانی به قشر محروم جامه عمل بپوشانند.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر باتشکر از زحمات مدیر کمیته چیتاب وپرسنل این نهاد گفت: زحمات جناب آقای دوستی برهیچکس پوشیده نیست وایشان باتجربه کافی نیاز به ارشاد مجدد ندارد اما بداند:فقرا از جمله اقوامیست که در قیامت خداوند شرمنده آنان است، وهرکس آنان را در دنیا از شرمندگی زن و بچه اش بیرون آوَرَد، درقیامت روسفید و خدارا شاد کرده است.
علی وحدانی فر با اشاره به اهمیت اکرام خانواده شهدا گفت: داغ فرزند سوز دردناکیست که تا زمان مرگ والدین در دل آنان شعله می کشد و پول و مال منال دنیوی آنان را تسکین نخواهد داد پس پدر یا مادر شهدا را وَلَوُ با یک احوالپرسی ساده  دریابید تا در دنیاسعادتمند و درقیامت شفیعتان باشند.
امام جمعه کبگیان در دیدار باخانواده شهید رحمدل تصریح کرد: کبگیان مَهدِ شهادت۸۶لاله گلگون کَفَن و چند ده جانباز و آزاده است که  اولین شهید مدافع حرم از چیتاب با وجود خانواده سه شهیدی خرسندیان نگین تابناک حلقه ولایت دراستان است.
علی وحدانی فر با اشاره به رشادت شهدا گفت: شهید رحمدل جوان تخریب چی چیتابی بود که به همراه۱۶تن دیگر از برادران خود رسالت پاسداری از انقلاب و ولایت فقیه را در دفاع حق علیه باطل بجای آوردند تا آسمانی شوند و بازماندگان نسل آنان هم اکنون طلایه داران حفاظت از مرزهای کشور در برابر یوغ منافقین در لباسـ سبز سپاه قدرتمند، ارتش مقتدر و نیروی زحمتکش انتظامی میباشند که انشالله خداوند سبحان پاسدارشان باشد.
درپایان به نمایندگی از شهدای شهرچیتاب از خانواده شهید رحمدل جوان تخریب چی دوران دفاع مقدس از طرف مدیریت کمیته امداد چیتاب به رسم ادب واحترام بااهداء هدیه ولوح یادبود تقدیر بعمل آمد٫.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار