معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به افزایش قیمت پوشک کودکان در کشور، گفت:‌ با توجه به این که ۸۰ درصد سهم بازار در حوزه پوشک بچه در اختیار دو برند ایرانی مای بی بی و مولفیکس است و ‌با توجه به برنامه ریزی هایی که از قبل در استان انجام شده بود، با همکاری کارخانه های تولیدی آن ها و بنکداران اکنون هیچ‌ کمبودی در این دو برند در اهواز نداریم.
کد خبر: ۶۵۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 07 September 2018

سید علی بحرینی مقدم  با اشاره به افزایش قیمت پوشک کودکان اظهار کرد: با توجه به این که ۸۰ درصد سهم بازار در حوزه پوشک بچه در اختیار دو برند ایرانی مای بی بی و مولفیکس است و ‌با توجه به برنامه ریزی هایی که از قبل در استان انجام شده بود، با همکاری کارخانه های تولیدی آن ها و بنکداران اکنون هیچ‌ کمبودی در این دو برند در اهواز نداریم.

وی با اشاره به اینکه توزیع پوشک در بازار بیشتر از گذشته در حال انجام است، افزود: قیمت محصولات این دو شرکت در برخی استان ها تغییر کرده اما در استان خوزستان به دلیل این که از قبل پیش بینی شده و این محصول به اندازه کافی خریداری شده بود، قیمت ها تغییری نکرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان تصریح کرد: فروشندگان پوشک بچه موظف هستند، این محصول را با قیمتی که روی آن درج شده بفروشند و مردم هم موقع خرید به قیمت درج شده بر روی محصول دقت کنند.

بحرینی مقدم ادامه داد: در صورت مشاهده مغایرت قیمت ها مردم می توانند تخلفات را از طریق سامانه۱۲۴ گزارش بدهند و آن خرید را انجام ندهند زیرا قیمت ها باید همان قیمت درج شده روی کالا باشد.

وی با بیان اینکه در این حوزه کمبودی وجود ندارد، گفت: اگر شرکت های تولید کننده تغییری را در قیمت ها اعمال کنند این تغییر روی محصول درج می شود و تغییر قیمت ها به این شکل کاملا مشخص است. در نتیجه فروشندگان پوشاک بچه باید با همان قیمت درج شده، محصول را به مشتری عرضه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ‌موظف است که بازرسی های خود را در سطح عرضه افزایش دهد و ‌با متخلفین در این حوزه برخورد لازم انجام شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: پوشک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار