ماهانه ۲۷۰ میلیارد ریال به عنوان حقوق و مستمری به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می شود .
کد خبر: ۶۵۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 07 September 2018
ماهانه ۲۷۰ میلیارد ریال به عنوان حقوق و مستمری به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می شود .
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان گفت : در حال حاضر ۱۲ هزار و ۳۰۰ خانوار بازنشسته و مستمری بگیر در استان زیر پوشش تامین اجتماعی هستند که علاوه بر مستمری ماهانه و خدمات درمانی خدمات دیگری چون پرداخت وام های ضروری ، بیمه تکمیلی درمان ، اعزام به سفرهای زیارتی و سیاحتی و... نیز به آنان ارایه می شود. 
پرداخت ماهانه ۲۷۰ میلیارد ریال به بازنشستگان و مستمری بگیران کهگیلویه و بویراحمد

 وی اظهار داشت : دوران بازنشستگی آغاز یک تحول بزرگ در عمر هر فرد است و می توان با برنامه ریزی صحیح و نشاط آور ، از این دوران به نحو مطلوب استفاده کرد .
 وی بازنشستگان را سرمایه های ارزشمند جامعه و گنجینه های خرد و تجربه توصیف کرد و افزود : استفاده از تجربه های بازنشستگان مسیر رشد و تعالی جامعه را هموارتر می کند .
مدیر کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این همایش را ایجاد نشاط و شادابی در بازنشستگان و نشانه ی توجه ویژه ی سازمان تامین اجتماعی به سلامت آنان دانست و گفت : بازنشستگان حق بزرگی بر گردن جامعه دارند و سلامت و نشاط آنان باید همواره مورد توجه قرار گیرد .
نورمحمدی افزود : بازنشستگان نقش ویژه و مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارند  و تجارب گران بهایی را در سالیان طولانی فعالیت خود اندوخته اند و تجربه و تدبیر آنان می تواند به عنوان پشتوانه ، چراغ راه و تکیه گاه نسل جوان امروز و فردای کشور قرار گیرد .
پیش از  برگزاری این همایش ، شرکت کنندگان از ابتدا تا انتهای پارک مهرورزی یاسوج را پیاده روی کردند.
مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت:هر ساله این همایش به مناسبت ۲۵ ذی الحجه در یکی از شهرستان‌های استان برگزار می شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار