در این جلسه شهردار اهواز با اشاره به فرآیند قانونی این توافقنامه اذعان کرد: با استناد این توافقنامه، صندوق ذخیره بسیجیان کشور نقشه های فاز صفر و فاز اول را آماده می کند و پس از تایید نقشه ها، طبق مصوبه ی اخیر شورای عالی سرمایه گذاری، قرارداد نهایی حداکثر سه ماهه منعقد می شود و و عملیات اجرایی آغاز خواهد شد. برآورد اولیه این پروژه حداقل یکصد میلیارد تومان است که از سوی صندوق ذخیره بسیجیان کشور تامین می شود.
کد خبر: ۶۵۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 08 September 2018

در جلسه ای با حضور کتانباف شهردار اهواز، سنواتی رئیس و فلسفی،لطفعلی زاده و موسوی نژاد اعضای شورای اسلامی شهر اهواز و تنی چند از معاونین و مدیران شهرداری و دکتر اسفندیاری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان کشور و هیات همراه توافق نامه مشارکتی احداث مجتمع بزرگ رفاهی، تفریحی، فرهنگی اهواز میان شهرداری اهواز و صندوق ذخیره بسیجیان کشور امضا شد.

به گزارش"تابناک"؛ در این جلسه شهردار اهواز با اشاره به فرآیند قانونی این توافقنامه اذعان کرد: با استناد این توافقنامه، صندوق ذخیره بسیجیان کشور نقشه های فاز صفر و فاز اول را آماده می کند و پس از تایید نقشه ها، طبق مصوبه ی اخیر شورای عالی سرمایه گذاری، قرارداد نهایی حداکثر سه ماهه منعقد می شود و و عملیات اجرایی آغاز خواهد شد. برآورد اولیه این پروژه حداقل یکصد میلیارد تومان است که از سوی صندوق ذخیره بسیجیان کشور تامین می شود.

کتانباف ادامه داد: طبق برنامه ی پیش بینی شده، به جز این توافق نامه، چند تفاهم نامه دیگر نیز در آستانه ی نهایی شدن است که با انعقاد قرارداد نهایی با آنها به هدف خود در بودجه سال 97 دست پیدا می کنیم.

وی تشریح کرد: امضای این توافق نامه نقطه عطفی در حوزه سرمایه گذاری و مشارکت مردمی جهت توسعه ی شهر اهواز و افزایش زیر ساخت هاست. این مهم پس از سالها تلاش در مجموعه ی شهرداری اهواز، به همت و پیگیری شورای پنجم شهر اهواز و کوشش های بی وقفه همکاران در سازمان مشارکتهای شهرداری اهواز محقق می شود. در این میان نقش دکتر اسفندیاری مدیرعامل محترم صندوق ذخیره بسیجیان کشور نیز برجسته است. وی علیرغم آنکه خوزستانی نیستند، لیکن به دلیل سوابق انقلابی و علایقی که نسبت به این خطه دارد ، مدت هاست که پیگیر انجام این پروژه بزرگ در اهواز است که خوشبختانه قرعه به نام شهرداری اهواز افتاد.

شهردار اهواز افزود: در این مدت جلسات کاری متعددی برای رعایت قوانین، بخشنامه ها، دستورالعمل ها و... در تنظیم و نگارش توافق نامه انجام شد. امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم و کار ماندگاری را برای خوزستان و اهواز انجام دهیم.

کتانباف در پایان خطاب به زیرمجموعه خود گفت: لازم است تشریفات هر چه کمتر و کار با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار