سرپرست فرمانداری ویژه آبادان:
سرپرست فرمانداری ویژه آبادان گفت: 6 کیلومتر عملیات لوله‌گذاری برای اتصال شبکه آب‌رسانی روستایی به طرح آب‌رسانی غدیر اجراشده اکنون در مراحل نهایی اتصال قرار دارد، امیدواریم هم‌زمان بااتصال خط لوله آب‌رسانی غدیر به شبکه آب‌رسانی روستایی شاهد جاری شدن آب در این لوله‌ها باشیم.
کد خبر: ۶۵۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ 08 September 2018

سیدزین العابدین موسوی اظهار کرد: وضعیت قبلی و وضعیت کنونی آب شرب آبادان قابل‌مقایسه نیست، ای‌کاش این جدیت در اجرای طرح آب‌رسانی غدیر در سال‌های قبل و پیش از بروز بحران نیز وجود داشت، شاید اگر این جدیت در پیگیری زودتر اتفاق می‌افتاد امروز شاهد مشکلات جانبی درزمینهٔ آب‌رسانی به شهروندان آبادان نبودیم.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که در سطح ملی و استانی انجام‌شده امروز شاهد بهبود کیفیت آب شرب در شهرآبادان هستیم، البته درزمینهٔ میزان تخصیص آب شرب مشکلاتی وجود دارد که به همراه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار خوزستان در حال پیگیری برای رفع آن هستیم.

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان عنوان کرد: در جلسه اخیر مجمع نمایندگان و استاندار خوزستان با وزیر نیرو که به ریاست رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، پیگیری‌هایی به‌منظور ایجاد وضعیت پایدار درزمینهٔ آب‌رسانی شرب و کشاورزی صورت گرفت، امیدواریم با اجرای تصمیمات اتخاذشده در این نشست شاهد اختصاص سهمیه‌ای پایدار از طریق طرح آب‌رسانی غدیر به شهرستان آبادان همچنین پایان افت فشار و قطعی‌های مکرر آب شرب در این شهرستان باشیم.

وی گفت: اگر وضعیت کنونی آب‌رسانی غدیر به آبادان پایدار بماند مشکل قابل‌توجهی درزمینهٔ آب شرب شهری در آینده پیش‌بینی نمی‌شود، درزمینهٔ آب روستایی همچنان مشکلات پابرجا است، آب‌رسانی غدیر به حوزه شهری آبادان می‌تواند در حوزه روستایی نیز فعال باشد.

موسوی بیان کرد: در این راستا 6 کیلومتر عملیات لوله‌گذاری برای اتصال شبکه آب‌رسانی روستایی به طرح آب‌رسانی غدیر اجراشده اکنون در مراحل نهایی اتصال قرار دارد، پیش‌بینی می‌شد که تا پایان هفته گذشته عملیات لوله‌گذاری و اتصال آن به شبکه انجام شود اما اکنون تأمین آب آن نیز در حال پیگیری است.

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان اظهار کرد: امیدواریم هم‌زمان بااتصال خط لوله آب‌رسانی غدیر به شبکه آب‌رسانی روستایی شاهد جاری شدن آب در این لوله‌ها باشیم.

وی افزود: اکنون در حال پیگیری تأمین سهمیه آب شرب از طرح آب‌رسانی غدیر به روستاهای آبادان همچنین اروندکنار و چوئبده هستیم، انتظار داریم نتیجه پیگیری‌های انجام‌شده توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار خوزستان در سطوح ملی و استانی طی هفته جاری به جاری شدن آب طرح غدیر در شبکه آب‌رسانی روستایی آبادان منجر شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار