نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:
آیت‌الله محسن حیدری اظهار کرد: مسئولان در مرکز باید بدانند که حفظ مصالح کشور در گرو حفظ منافع و مصالح استان خوزستان است زیرا در واقع منافع خوزستان با منافع کشور درهم‌ تنیده است و باید به هر دو به صورت یکپارچه نگاه شود تا شاهد حل مشکلات باشیم .
کد خبر: ۶۵۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ 09 September 2018

آیت الله محسن حیدری یکشنبه در سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان در محل گیت بوستان افزود: مسئولان مرکزی باید بدانند که حفظ مصالح کشور در گرو حفظ منافع و مصالح استان خوزستان است درواقع منافع این 2 بهم گره خورده اند .

به گزارش"تابناک" وی یادآور شد: خوزستان علاوه بر وجود ذخایر سرشار معدنی، دارای استعدادهای بسیاری در حوزه نیروی انسانی نیز هست که این نیروهای توانمند دارای احساس مسئولیت پذیری بالایی هستند اما به دلایل مختلف از بروز استعدادهای خود محروم شده اند.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین موانع شکوفایی این استعدادها ،سهم کم خوزستان در مدیریت کشوری است تصریح کرد: مسوولانی که از استان های دیگر در رده های مدیریت کشوری دارند موانع موجود بر سر راه هم استانی های خود را برداشته اند.

وی با بیان اینکه باوجود تمام مشکلات ، خوزستان در بخش های مختلف شاهد رونق و پیشرفت بوده است گفت: به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان ما مقام نخست را در جشنواره تعاونی های برتر کشور به دست آورده که جای تحسین دارد.

عضو خبرگان رهبری اظهار داشت: در کشور و به ویژه خوزستان مشکلات بسیاری وجود دارد که راه حل گذر از این چالش ها تنها خودباوری و تکیه بر توان داخلی است.وی با بیان این‌که دشمنان امروز نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله رییس جمهوری فعلی آمریکا نسبت به گذشته ضعیف‌تر شده‌اند، خاطرنشان کرد: یکی از محورهای جنگ روانی دشمن تضعیف خودباوری در بین مردم و پمپاژ ناامیدی نسبت به دستگاه‌های مختلف است.

آیت الله حیدری یادآور شد: دشمنان امروز نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله رییس جمهوری فعلی آمریکا نسبت به گذشته ضعیف تر هستند این درحالی است که قدرت ایران به مراتب بیشتر شده است.

از 23 تعاونی برتر خوزستان در سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان تجلیل شد که این 23 تعاونی برتر شامل چهار تعاونی برتر کشوری و 19 تعاونی برتر استانی هستند.این تعاونی های برتر در حوزه های تولید، توزیع، مصرف و خدمات در بخش های کشاورزی، صنعت و... فعالیت می کنند و توانسته اند با عملکرد خودحائز رتبه برتر تعاونی های استان شوند. 

این تعاونی های برتر در حوزه های تولید، توزیع، مصرف و خدمات در بخش های کشاورزی، صنعت و... فعالیت می کنند و توانسته اند با عملکرد خودحائز رتبه برتر تعاونی های استان شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار