مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با بیان این‌که فعلا قصد تیم‌داری در لیگ برتر بانوان کشور را ندرایم، گفت: علاقه‌مند به تیم‌داری هستیم ولی بودجه لازم را نداریم.
کد خبر: ۶۵۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 11 September 2018

امیر سلطانی درباره علت عدم تیم‌داری این باشگاه در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، اظهارکرد: برای تیم‌داری بودجه نداریم. به هر حال فعلا قصد تیم‌داری در بخش بانوان را ندرایم، مگر این‌که در جلسه هیات‌مدیره که قرار است برگزار شود، اتفاق دیگری بیفتند.

وی گفت: به تیم‌داری در بخش بانوان بسیار علاقه‌مند هستیم ولی نمی‌توانیم قول بدهیم و بعد از عهده آن بر نیاییم. باشگاه‌هایی در خوزستان هستند که می‌توانند در لیگ بانوان تیم داشته باشند ولی ما واقعا بودجه لازم را نداریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به وضعیت تیم آقایان این باشگاه نیز افزود: امسال تیم آقایان از کادرفنی گرفته تا بازیکنان با سه میلیارد تومان بسته شد، در حالی که شاهد هستید که دیگر تیم‌های خوزستانی با هزینه‌های بسیار بسته شده‌اند. خدا را شکر تیم خوبی داریم و از نتایج راضی هستیم و امیدواریم که امسال نتیجه بگیریم.

وی افزود:‌ در چند بازی از جمله نفت آبادان و پدیده با بدشانسی مواجه شدیم ولی خدا را شکر در مجموع تا این‌جای رقابت‌ها از نتایج و عملکرد کادرفنی و بازیکنان راضی هستیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار