مدیر امور برق شهرستان باوی گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و متناسب با توسعه شهری، پنج کیلومتر از شبکه برق بخش‌هایی از مناطق مختلف در شهرستان باوی با اعتباری بالغ بر 7میلیارد ریال توسعه پیدا کرد.
کد خبر: ۶۵۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ 10 September 2018

بهزاد شافعی زاده با بیان این‌که در سطح مناطق شهری و روستایی تامین برق از دغدغه‌های مردم است، اظهار کرد: شرکت توزیع با حرکت در مسیر کیفی سازی سطح خدمات خود از ابتدای سال جاری تاکنون 5 کیلومتر شبکه برق در نقاط مختلف شهری شیبان و ملاثانی احداث کرده است.

وی افزود: با تلاش همکاران امور مهندسی و امکان‌سنجی محل‌های مورد نیاز احداث شبکه و متناسب با توسعه نقاط مختلف، در تابستان سال جاری پنج کیلومتر شبکه در بخش‌هایی از شهرستان شامل شبکه فشار متوسط در خیابان 7 شیبان به طول 500 متر، خیابان ولایت به طول 600 متر و شبکه فشار ضعیف در خیابان 7 شیبان به طول 600 متر، کوی طالقانی به طول 500 متر و همچنین خروجی ایستگاه ملاثانی به سمت ملاثانی به طول 2800 متر احداث شد.

مدیر امور برق شهرستان باوی تصریح کرد: ارائه برق مطمئن و پایدار جزو وظایف اصلی ما در صنعت برق است که ما در راستای جلب رضایت‌مندی شهروندان در تلاش هستیم تا این مهم محقق شود.

شافعی زاده ادامه داد: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه‌ها حدود هفت میلیارد و 483 میلیون و 600 هزار ریال و از محل منابع داخلی بوده و با توجه به اهمیت ایجاد شبکه پایدار، اقدامات لازم در جهت توسعه و احداث شبکه برق این شهرستان انجام شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار