مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان:
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: در حال توزیع مرغ و گوشت در استان در راستای تنظیم بازار هستیم و در این زمینه به میزانی که نیاز استان باشد، مرغ و گوشت تامین خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۵۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ 10 September 2018

هادی سلامات با اشاره به توزیع مرغ و گوشت برای تنظیم بازار اظهار کرد: در حال حاضر مرغ منجمد به منظور تنظیم بازار در استان در حال توزیع است و در این راستا به هر میزانی که نیاز باشد، امکان توزیع وجود دارد.

وی افزود: همچنین به منظور تنظیم قیمت گوشت قرمز در بازار، در حال حاضر در حال توزیع گوشت قرمز منجمد برزیلی در بازار هستیم و در این زمینه به هر میزانی که نیاز باشد، تامین خواهیم کرد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: قیمت فروش هر کیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه 6320 تومان و برای مصرف کننده 6750 تومان است. همچنین قیمت متوسط فروش گوشت قرمز منجمد در بازار هر کیلوگرم حدود 28هزار تومان است.

وی ادامه داد: به منظور تنظیم قیمت گوشت و مرغ در بازار، در حال توزیع این محصولات در استان هستیم و در این راستا هر میزان گوشت و مرغ که استان نیاز داشته باشد را تامین خواهیم کرد و مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان خاطرنشان کرد: در 5 ماهه نخست امسال 2 هزار و 900 تن مرغ منجمد و حدود 247 تن گوشت قرمز به منظور تنظیم بازار در استان توزیع شده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار