پیشکسوت گلف خوزستان گفت: هر ساله هفت هشت تیم از استان در لیگ برتر گلف کشور حضور دارند ولی با توجه به این‌که اکنون هیات برنامه‌ای برای این رشته ندارد، به نظرم وضعیت گلف نگران کننده است.
کد خبر: ۶۵۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 11 September 2018

علی‌جمعه قلی‌زاده در خصوص وضعیت رشته گلف در استان، اظهارکرد: در حال حاضر فدراسیون با سرپرست اداره می شود و همین موضوع نیز در عملکرد هیات‌های استانی تاثیرگذار بوده، البته نزدیک به یک سال است که رییس هیات خوزستان انتخاب شده است ولی هیچ کاری انجام نداده است.

وی افزود: در گذشته مسابقات استانی گلف برگزار می‌شد و مسوولان کمیته‌ها نیز مشخص بود ولی تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه‌ها‌ نشده است و این هیات تنها یک رییس و دبیر دارد.

این پیشکسوت عنوان کرد: این روند به ضرر خوزستانی است که در رشته گلف مدعی است. خوزستان همیشه حرف اول را در گلف کشور می‌زند و بیشتر ملی‌پوش‌ها از خوزستان بودند ولی با این شرایط، گلف خوزستان رو به نابودی می‌رود.

وی تاکید کرد: اگر هیات برنامه‌های خوبی را در نظر نگیرد، ممکن است این رشته دچار مشکلات جدی شود. من هم چندین بار قصد داشتم با رییس هیات دیدار داشته باشم تادرخصوص مسایل مختلف صحبت کنم ولی موفق نشدم.

قلی‌زاده گفت: خوزستان هر ساله هفت هشت تیم در لیگ برتر گلف کشور دارد اما به نظرم اکنون وضعیت گلف با توجه به این‌که هیات برنامه‌ای برای آن ندارد، نگران کننده است. این هیات هنوز برنامه‌های منسجمی برای این رشته نداشته که این به ضرر گلف خوزستان است.

وی بیان کرد: در یک سالی که رییس هیات انتخاب شده است هنوز مسوول کمیته‌هایی از جمله استعدادیابی و آموزش مشخص نشده‌اند، البته مدتی پیش طی جلسه‌ای که با رییس هیات داشتیم، قرار بود روسای کمیته‌ها مشخص شود که این کار انجام نشد. من هم هر چه با رییس هیات تماس گرفتم تا بدانم چرا هنوز روسای کمیته‌ها مشخص نشده است، او پاسخگو نبود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار