مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خبر داد:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از برگزاری سالانه دو برنامه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در سطح کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۵۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ 10 September 2018

سردار محمد علی پور در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت دوران دفاع مقدس که امروز (19 شهریورماه) در مجتمع فجر سپاه اهواز برگزار شد، اظهار کرد: نکوداشت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در سه سطح و در سراسر کشور در حال اجرا است.

وی افزود: برای اجرای برنامه ها و خدمت رسانی و تجلیل از پیشکسوتان مقرر شده است که هر سال دو برنامه در این جهت در سطح کشور برگزار شود که این همایش نخستین همایش از این برنامه ها است.

علی پور با اشاره به ارائه خدمات به پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: هر اداره و سازمان نیروهای مسلح در بحث مسائل خدماتی و رفاهی پیشکسوتان اقداماتی انجام می دهند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به چگونگی برگزیدن منتخبان در همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: به تمامی نیروهای مسلح و جهادی سهمیه ای برای نخستین همایش دادیم که تعدادی از پیشکسوتان را دعوت کنند اما طی سال های متوالی برای تا آخرین نفر پیشکسوتان که به سربازان دوران دفاع مقدس مربوط می ‌شود، همایش تجلیل برگزار می‌کنیم.

برچسب ها: دفاع مقدس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار