مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي يزد:
مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان يزد گفت: براي خدمت‌رساني هرچه بهتر به زائران اربعين استان يزد و رفع كمبودهاي سال‌هاي پيش، لازم است يزد و خوزستان همكاري‌هاي بيشتري داشته باشند .
کد خبر: ۶۵۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 11 September 2018

 «علي عليخاني» در نشستي كه در حاشيه بازديد مديران كل راه و شهرسازي و راهداري و حمل و نقل جاده اي استان يزد از مسير زائران اربعين يزد تا مرز چذابه برگزار شد، اظهار كرد: تدابيري در طول مسير يزد به مرز چذابه هم براي مسافراني كه از يزد به اين نقطه سفر مي‌كنند و هم به ديگر هموطنان مسافر در اين مسير معنوي، انديشيده شده است .

وي افزود: لازم است بين دو استان يزد و خوزستان هماهنگي شود تا كمبودهايي كه در سال‌هاي قبل با آن مواجه بوديم، در سال جاري شاهد نباشيم و تلاش كنيم كه هر سال نسبت به سال قبل خدمت‌رساني بهتري به مردم و زائران داشته باشيم .

عليخاني بيان كرد: در طول مسير يزد به خوزستان، نواقصي وجود داشته که در حال برطرف کردن آن هستند.

وي عنوان كرد: زحمات بسيار زيادي در اين مسير كشيده شده و اكنون به ثمر رسيده است كه اميدواريم در كمتر از دو ماه باقيمانده، اين زحمات در حوزه راهداري توسط همكارانمان در استان خوزستان به نتيجه برسد .

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان تصريح كرد: به جز مسائل طرح هندسي راه و علائم و خط‌كشي، مشكلات ديگري نيز در راه ‎ ها وجود دارد كه اميدواريم اين موضوع در جلسات مديران حوزه راه و شهرسازي و كنترل ترافيك استان خوزستان مورد توجه قرار گيرد .

وي همچنين با اشاره به ناهماهنگي شركت‌هاي حمل و نقل بستان با رانندگان ساير شهرها از جمله يزد، ابراز اميدواري كرد: اين ناهماهنگي‌ها با ساماندهي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان خوزستان رفع شود، زيرا همكاران ما قصد دخل و تصرف در مديريت اين شركت‌ها را ندارد بلكه همه در تلاش براي خدمت‌رساني به مسافران به ويژه در مسير برگشت هستند .

عليخاني تصريح كرد: انتظار داريم اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي خوزستان شركت‌هاي حمل و نقل اين استان را ساماندهي كند تا كمترين سوء‌استفاده در ايام بازگشت از زائران انجام شود و آنها در اهواز و ساير شهرهاي اين استان سرگردان نشوند .

وي همچنين خواستار ايجاد فضايي براي بخش خصوصي و همكاران اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌ای و در نظر گرفتن امكانات اوليه براي استراحت رانندگان، همچنين ايجاد تعميرگاه‌هاي موقت براي رفع مشكلات احتمالي اتوبوس‌ها شد .

عليخاني در پايان خاطرنشان كرد: ما هم در حد امكان از ظرفيت‌هاي استان يزد در اين مسير استفاده خواهيم كرد و بخش خصوصي حوزه حمل و نقل استان يزد نيز آمادگي كامل براي سرويس‌دهي به زائران را دارد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار