بخشدار دهدز خبر داد
بخشدار دهدز گفت: با آغاز به کار اداره ثبت احوال در شهر دهدز، شهروندان این منطقه دیگر نیازی به سفر به ایذه و اتلاف وقت در جاده‌ها را ندارند.
کد خبر: ۶۵۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 12 September 2018

حجت‌اله خسروی با اشاره به آغاز فعالیت اداره ثبت احوال در این بخش اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری مدیرکل ثبت احوال استان خوزستان و رئیس این اداره در شهرستان ایذه، سرانجام اداره ثبت احوال دهدز آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه این اداره فعالیت خود را با دو نفر پرسنل آغاز کرد افزود: مقدم پولادرگ از کارمندان با سابقه و پیگیر اداره ثبت احوال شهرستان ایذه به منظور ارائه خدمات به شهروندان دهدزی از سوی مسئولان امر در استان و شهرستان به عنوان سرپرست این اداره منصوب شد.

بخشدار دهدز بیان کرد: ساکنان منطقه دهدز برای انجام کوچکترین کارهای مربوط به این اداره باید به ایذه سفر می‌کردند و گاها به دلیل امور اداری تا چند روز هم از خانه خود دور بودند.

خسروی ادامه داد: با راه‌اندازی این اداره در شهر دهدز علاوه بر صدور شناسنامه و انجام امور فوتی، انجام کار تعویض کارت ملی در شهر دهدز نیز مقدور شده است که این امر یک حرکت موثر در سرعت بخشیدن به کار صدور کارت ملی برای اهالی این منطقه بود.

وی گفت: تجهیز ساختمان اداری این مرکز نیز در دستور اداره کل مربوطه قرار گرفت و به‌زودی شاهد استقلال کامل اداره ثبت احوال دهدز از ایذه خواهیم بود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار