کد خبر: ۶۵۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳ 11 September 2018
بام همدان

در جنوب غربی شهر همدان و بر دامنه الوند کوه، تپه‌ی کوچکی قرار دارد که امروزه تبدیل به یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری همدان گشته که نامش «تپه عباس آباد» است. در گذشته این تپه معروف به «تپه نقاره خانه» بوده، از این روی که هرگاه حاکمی تغییر می‌کرده با ساز و طبل مخصوص بر بالای این تپه مردم را از این مهم آگاه می‌کردند، بر همین اساس به نقاره خانه شهرت یافت.
 
پایتخت تاریخ تمدن ایران زمین

تپه عباس آباد 

 این تپه که امروزه کاملاً کاربری گردشگری یافته است در زمان یکی از مشهورترین شهرداران همدان به نام «محمد بهنامجو» (۱۳۶۵ تا ۱۳۷۰) توسعه یافت و طی سال‌های گذشته و زیر نظر مجموعه علیصدر به رشد خود ادامه داده است؛ و مکان مناسبی برای خاطره سازی گردشگران است.

لذت خرید در بازار‌های همدان

خرید در بازار‌های همدان بسیار جذاب و متنوع است. اگر سری به بازار‌های همدان بزنید می‌توانید در فضا‌هایی تاریخی و یا مدرن خرید کنید و آنچه را که نیاز دارید با کیفیت و قیمتی مناسب تهیه کنید.
 
پایتخت تاریخ تمدن ایران زمین

سرزمین شادی و هیجان برای تمام سنین

استان همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران سرافراز و بعنوان یکی از قطب‌های گردشگری نقش بسزایی در صنعت گردشگری کشور دارد و علاوه بر ایجاد رفاه و آسایش مردم این شهر موجبات سرازیر شدن سرمایه گذاران خارجی و داخلی را فراهم می‌آورد. شهربازی رنگین کمان بعنوان بزرگترین شهربازی سرپوشیده کشور در بهترین نقطه تفریحی، گردشگری شهر همدان واقع و از موقعیت مکانی بی نظیری برخوردار است. این مجموعه با مساحت ۲۵ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۶ کلنگ زنی شد و در تاریخ ۲۱/۱/۹۲ در چهار بخش تفریحی، ورزشی، مرکز خرید و رستوران افتتاح گردید.
 
پایتخت تاریخ تمدن ایران زمین

مجموعه سرگرمی، تفریحی رنگین کمان از طراحی منحصر به فردی برخوردار است که به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع برای ۱۰ سالن مسقف مجزا با قابلیت ۱۸۰ دستگاه بازی اصلی، رایانه‌ای و جایزه‌ای استاندارد شده است و با تنوع رنگ و دکوراسیون بسیار جذاب که توسط شرکت‌های خارجی راه اندازی گردیده برای تمام سنین مناسب است. سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و بهداشت محیط و استریل کردن روزانه دستگاه ها، تجهیز مجموعه با دستگاه‌های استاندارد و در همه فواصل سال فعال است. معماری مجموعه با بکارگیری بیش از ۱۵۰ مهندس و طراح مجرب و با دکوراسیون خاص و منحصر بفرد احداث گردیده است و در حال حاضر شهر بازی رنگین کمان با افزودن بازی‌های به روز مجهزترین شهربازی غرب کشور محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار