رییس پلیس راهور اهواز با شاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دهه محرم، خیابان‌ها و مناطق مشمول این طرح را برشمرد.
کد خبر: ۶۵۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴ 11 September 2018

سرهنگ علی پیریایی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌ها و برخی نقاط شهر در دهه محرم اظهار کرد: از امشب (20 شهریورماه) از ساعت 21 تا ساعت 24 به مدت سه ساعت در شب‌های دهه محرم برخی خیابان‌ها و نقاط شهر جهت برگزاری مراسم مسدود خواهند بود.

وی با اشاره به خیابان‌هایی که در این طرح قرار دارند، افزود: از امشب در تقاطع چهارراه زند، تقاطع ادهم و تقاطع سلمان فارسی محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود. در خیابان شریعتی (30 متری) در سه راه طالقانی جنب حسینیه ثارالله و تقاطع سلمان فارسی و چهارراه زند و همچنین در خیابان آزادگان (24 متری) در میدان شهدا و مسیر حرم مطهر علی بن مهزیار محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهور اهواز اظهار کرد: همچنین در مسیر بین‌الحرمین (ساحلی غربی کیانپارس پشت کتابخانه مرکزی) و مسیر مصلی در بلوار آیت‌الله بهبهانی محدودیت ترافیکی دارد.

پیریایی بیان کرد: خیابان 4 شرقی کیانپارس، خیابان کمیل و میدان چیتا و میدان پارک در زیتون کارمندی برای تردد وسایل نقلیه محدودیت وجود دارد.

وی با اشاره به میرهای جایگزین در دهه محرم گفت: در این مدت بلوار آیت‌الله بهبهانی به عنوان مسیر جایگزین برای خیایابان 30 متری، بلوار ساحلی شرقی برای خیابان 24 متری و خیابان اصلی چمران (کیانپارس) به عنوان مسیر جایگزین بین‌الحرمین در نظر گرفته شده است.

رییس پلیس راهور اهواز ادامه داد: با توجه به اینکه در زیتون کارمندی برای میدان چیتا و میدان پارک مسیر جایگزینی وجود ندارد، بلوار پاسداران و خیابان ملی‌راه به عنوان مسیر جایگزین برای تردد اعلام شده است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: پلیس راهور ، ماه محرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار