فرمانده انتظامي خوزستان از دستگیری قاتل فراري توسط پلیس در شهرستان آبادان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 12 September 2018

سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل جوانی 23 ساله دریکی از پارکهاي شهرستان آبادان، بلافاصله عوامل انتظامی به محل درگیری اعزام شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ضاربين درگیری از محل متواری شده بودند، افزود: عوامل انتظامی ضمن حضور در صحنه قتل نسبت به جمع آوری ادله و قرائن اقدام کردند و دراین رابطه پرونده قضایی تشکیل و قاتل یا قاتلین تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

عباس زاده تصریح کرد: از آنجایی که قتل در جریان یک نزاع خیابانی بین مقتول و سه نفر دیگر رخ داده بود با توجه به مجهول بودن هویت ضاربان بنابراین تحقیقات میدانی، فنی و پلیسی جهت شناسایی قاتل آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه پس از تلاش های مستمر پلیس هویت طرف هاي درگیری به نام های "ح_آ" و"ع_آ" و "آ_آ" شناسایی شد، افزود:در ادامه پیگیری های پلیس محل اختفا متهمان در شهرستانهای بهبهان، کاشان و ارومیه، شناسایی شد که بلافاصله پس از هماهنگی با مرجع قضایی و همکاری پلیس شهرستانهای مورد نظر هر سه متهم دستگیر و به آبادان منتقل شدند.

عباس زاده ادامه داد: در روند تحقیقات پلیس آگاهی شهرستان آبادان یکی از متهمان به قتل "ن_م" معترف شد و انگیزه قتل را مشاجره خیابانی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان در خاتمه با بیان اینکه نیروی انتظامی در برخورد با جرائم خشن با قاطعیت تمام وارد عمل می شود، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده راهی مرجع قضایی شدند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار