پس از کسب اولین مدال نوجوانان استان در کشور؛
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به سومی تیم کبدی استان برای اولین بار در مسابقات نوجوانان کشور، گفت: افق روشنی پیش‌روی کبدی استان است.
کد خبر: ۶۵۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 12 September 2018

ابراهیم نصیری پس از حضور در مراسم استقبال از تیم کبدی نوجوانان استان اظهاکرد: با توجه به تغییر مدیریتی که در کبدی خوزستان داشته‌ایم و روی کار آمدن سعدی‌آل‌کثیر به عنوان سرپرست این هیات که جوانی خوش‌فکر و از بدنه این رشته است، مطمئنا در آینده شرایط این رشته بهتر از این هم خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به استعداد و پتانسیلی که در کبدی خوزستان می‌بینم و همچنین برنامه‌ریزی‌های خوب هیات، این امید می‌رود که در سال‌های آینده نوجوانان و جوانان خوزستانی حرف‌های بسیاری در کبدی کشور و همچنین میادین بین‌المللی مختلف داشته باشند. با توجه به مدال‌آوری اخیر نوجوانان خوزستانی به نظرم با کمی توجه، شرایط بهتر نیز می‌شود و من افق روشنی را پیش‌روی کبدی خوزستان می‌بینم.

نصیری خاطرنشان‌کرد: با توجه به این‌که پنج نفر از ورزشکاران تیم کبدی نوجوانان خوزستان که موفق به کسب نشان برنز رقابت‌های کشوری شدند از شهرستان اندیمشک هستند، امروز با حضور در این شهرستان ضمن استقبال از این نفرات، آن‌‌ها مورد تجلیل نیز قرار گرفتند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: کبدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار