سرمربی تیم فوتسال بانوان حفاری:
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری مصاف این هفته تیمش را در لیگ برتر کشور برابر سپیدرود تهران صدرنشین مسابقات، دیدنی دانست.
کد خبر: ۶۵۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 12 September 2018

زیور بابایی درخصوص عملکرد این تیم در پنج هفته سپری شده در لیگ برتر کشور، اظهارکرد: خدا را شکر عملکرد خوب بوده و اگر مشکلی پیش نیاید تیم هفته به هفته نیز در حال بهتر شدن است.

وی درباره رقابت این هفته تیمش با سپیدرود تهران، صدرنشین لیگ نیز گفت: اگربازیکنانم بازی خودشان را انجام دهند ان شاءالله شاهد یک دیدار قشنگ، جذاب و دیدنی خواهیم بود. در حال حاضر هر و تیم هم امتیاز هستیم و سپیدرود به دلیل گل زده بیشتر در صدر قرار دارد. اگرچه این دیدار هم مانند سایر بازی ها ی مان است ولی باتوجه به جایگاه دوم، مسابقه دیدنی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: باتوجه به این که امسال مرحله پلی آف به لیگ برتر فوتسال اضافه شده است، تنها کسب امتیاز کامل بازی ها اهمیت دارد و دیگر در پایان رقابت ها با هم امتیاز بودن تیم ها، گل های زده بیشتر تعیین کننده تیم قهرمان نخواهد بود.

وی در ادامه افزود: باتوجه به این که تیم دانشگاه آزاد منحل شد تعدادی ازاین بازیکنان در تیم های دیگر بازی می کنند و همین موضوع نیزبه بهتر شدن تیم های دیگر و انجام رقابت های زیبا کمک کرده است.

بابایی درباره عدم حضور شهرزاد مظفر در لیگ برتر و این که آیا نبود این مربی باعث عدم دیده شدن بازیکنان جوان نمی شود؟ گفت: قطعا که مظفر مربی بزرگ کشور است و جای او در لیگ برتر خالی است ولی باتوجه به این که سرمربی تیم ملی است می تواند بازی ها را از نزدیک ببیند و نظاره گر کار بازیکنان جوان و دعوت آن ها به تیم ملی باشد.

منبع: ایسنا

برچسب ها: فوتسال بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار