مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان:
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به راه‌اندازی سامانه مشعل بدون دود واحد بهره‌برداری اهواز 3 گفت: ما منتظر برنامه‌های بعدی وزارت نفت در بحث جمع‌آوری گازهای همراه با نفت در استان خوزستان هستیم تا شاهد باشیم که در مدت 30 ماه، 98 درصد از گازهای همراه با نفت را جمع‌آوری کنند.
کد خبر: ۶۵۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ 12 September 2018

احمدرضا لاهیجان زاده در حاشیه مراسم راه‌اندازی سامانه مشعل بدون دود بنگستان واحد بهره‌برداری اهواز 3 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و همه استان به دلیل اجرای طرح مشعل بدون دود در واحد اهواز 3 تشکر می‌کنم. در این زمینه از استاندار خوزستان که به صورت ویژه پیگیرهمه مراحل اداری اجرای این طرح بودند نیز نهایت تشکر را دارم.

وی افزود: راه‌اندازی سامانه مشعل بدون دود بنگستان واحد بهره‌برداری اهواز 3 علاوه بر اینکه یک اقدام زیست محیطی است، بلکه یک اقدام اقتصادی است و می‌تواند نقش بسیار خوبی در تولید ثروت داشته باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان ادامه داد: در اجرای این طرح بحث اقتصاد محیط زیست کاملا مشهود است. بحث اقتصاد محیط زیست در این طرح کاملا توجیه دارد و می‌توان گفت که در آن کاملا اتفاق افتاده است.

لاهیجان زاده عنوان کرد: ما منتظر برنامه‌های بعدی وزارت نفت در بحث جمع آوری گازهای همراه با نفت در استان خوزستان هستیم تا شاهد باشیم که در مدت 30 ماه، 98 درصد از گازهای همراه با نفت را جمع‌آوری کنند.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح عظیم که قرار است در مدت 30 ماه اجرایی شود، شاهد آن خواهیم بود که گازهایی که سوزانده می‌شوند، پس از جمع‌آوری با توجه به اینکه به عنوان خوراک پتروشیمی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، منجر به تولید ثروت می‌شوند.

 امروز 21 شهریورماه با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان، سامانه مشعل بدون دود بنگستان واحد بهره‌برداری اهواز 3 نصب و راه‌اندازی شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار