سرمربی تیم شاهین بندرانزلی پس از بازماندن تیمش از صعود به مرحله بعدی جام حذفی با شکست برابر استقلال خوزستان، خطاب به داور این دیدار، گفت: امشب ۳۰ مادر و خانواده را با سوت های اشتباهت ناراحت کردی.
کد خبر: ۶۵۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱ 12 September 2018

سفیدروح در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان با قدردانی از بازیکنانش، اظهارکرد: بازیکنانم در این دیدار پرتلاش بودند و بازی خوبی انجام دادیم.

وی بیان کرد: فرصت های زیادی را از دست دادیم و بدشانسی آوردیم. با تمام احترامی که برای استقلال خوزستان قائل هستم ولی حق ما شکست ۲ بر صفر نبود. توپ های مان وارد دروازه استقلال نشد.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بندرانزلی با انتقاد از داوری این دیدار، گفت: قصد گله ندارم و فقط می گویم آقای داور امیدوارم وجدانت راحت باشد‌. من مثل بقیه نیستم که داور را نفرین کنم و درست است تیم پرطرفداری نیستیم ولی دلم برای بازیکنانم که در این هوای گرم جنگیدند، می سوزد. داور شما، ۳۰ مادر و خانواده را که آن ها تنها برای ما دعا می کردند، با سوت های اشتباهت ناراحت کردی.

وی تاکید کرد: ما از داوری ضربه خوردیم و آیا چون تیم بی نام و نشانی هستیم باید مظلوم واقع شویم؟ انگار خطاهای ما با حریف فرق داشت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار