سرمربی تیم استقلال خوزستان می‌گوید در جام حذفی بیشتر به دنبال بازی دادن به بازیکنانی است که در لیگ برتر شانس کمتری برای بازی کردن دارند.
کد خبر: ۶۵۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ 13 September 2018

داریوش یزدی پس از پیروزی تیمش در مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی مقابل شاهین انزلی اظهار کرد: همه بازی‌های جام حذفی سخت است و تمام تیم‌ها در هر سطحی که باشند برای پیروزی به میدان می‌آیند. ما هم برای پیروز شدن در این بازی پای به میدان گذاشتیم. این بازی می‌تواند سومین بازی تدارکاتی ما در این مدت محسوب شود. البته نه اینکه تیم شاهین انزلی حریف تدارکاتی ما باشد چون برنامه‌ریزی ما ۱۰ روزه بود و قرار بود در روز آخر یک بازی تدارکاتی داشته باشیم که این اتفاق با دیدار ما در جام حذفی مصادف شد.

وی ادامه داد: بچه‌های ما در این بازی توانستند موارد تاکتیکی را مرور کنند و بازی‌ای بود که زیاد به بازیکنان ما فشار وارد نشد.

وی درباره شرایط تیم بعد از شش بازی لیگ برتر گفت: شرایط ما نسبت به بعد از شش بازی لیگ‌برتر با توجه به آماده‌سازی که داشتیم بهتر شده است. بچه‌های ما در اختیارمان بودند و توانستیم خوب تمرین کنیم و امیدواریم تا در مسابقات لیگ بهتر باشیم. الویت ما جام حذفی نیست. الویت ما لیگ برتر است و امیدوار هستیم در فرصت‌های آتی و با انجام بازی‌هایی که انجام می‌دهیم، بتوانیم امتیازات لازم را جمع کنیم. ما به لحاظ عددی امتیازی جمع نکردیم ولی به لحاظ کیفیت، امتیاز خوبی داشتیم و این مستلزم این است تا در مسابقات امتیازات بیشتری جمع کنیم تا نماینده شایسته‌ای برای خوزستان باشیم.

وی ادامه داد: در جام حذفی هر مرحله که بالاتر می‌رود حساسیتش بیشتر می‌شود. این موضوع برای ما صادق است و وقتی یک مرحله بالاتر می‌رویم انگیزه ما برای صعود به مراحل بالاتر بیشتر می‌شود و نگاه‌مان جدی‌ترمی‌شود اما الویت ما درجام حذفی بازی دادن به بازیکنانی است که فرصت بازی کمتری در لیگ برتر به دست آوردند.

وی در پاسخ به عملکرد داوری گفت: درباره آن نمی‌توانم صحبت کنم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار