فرماندار اندیمشک:
فرماندار اندیمشک گفت: مدرسه‌سازی یک اقدام و عمل ماندگار و بی نظیر است و باید بیش از گذشته با توجه به اهمیت موضوع آموزش در شهرستان جدی گرفته شود.
کد خبر: ۶۵۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 13 September 2018

پیمان جهانگیری در آئین تجلیل از خیران مدرسه ساز و بهره برداری از واحد آموزشی پگاه پریدار در شهرستان اندیمشک عنوان کرد: با ترویج مدرسه‌سازی و تقویت امر خیر، مسیر توسعه کشور و رفع مشکلات اخیر، تسهیل می‌شود.

وی با بیان این که از خیران برای توسعه خدمات آموزشی اندیمشک دعوت می‌شود، افزود: مدرسه‌سازی یک اقدام و عمل ماندگار و بی‌نظیر است و باید بیش از گذشته با توجه به اهمیت موضوع آموزش در شهرستان جدی گرفته شود.

فرماندار اندیمشک، راه توسعه فرهنگی، اقتصادی و همه‌جانبه در کشور را از منظر آموزش به نسل آینده امکان‌پذیر دانست و اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی کشور باید در مسیر توسعه و پویایی نظام آموزشی در شهرستان هم‌کاری کنند.

وی گفت: تقویت مدرسه سازی و ترویج امر خیر، سد راه دشمن بوده و نقشه‌های دشمنان ایران و اسلام را بی‌اثر و اسباب رشد و توسعه شهرستان و کشور را فراهم خواهد ساخت.

همچنین نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، سنگ‌بنای مدرسه پگاه پریدار را نشان‌دهنده تداوم مهر مادر به فرزند دانست و اظهار کرد: محبت و عشق مادر به فرزند در بنای مدرسه پگاه پریدار هویدا بوده و این محبت بزرگ عاملی برای خدمت به کودکان دارای مشکلات خاص و قلب‌های بزرگ است.

فریدون حسنوند با اشاره به خدمات در زمینه‌های مختلف در کشور افزود: به واسطه نظام اسلامی امکان رشد و توسعه در کشور فراهم و در این مسیر همه باید با تعصی از مجاهدت شهدا تلاش جهادی انجام دهیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: به واسطه خون مطهر شهدا امروز کشور در امنیت بوده و مسیر توسعه کشور به واسطه فداکاری مدافعان حرم، جانبازان، شهدای دوران دفاع مقدس و با تعصی از فرهنگ عاشورا و اهل بیت (ع) با سرعتی بیش از گذشته در حال انجام است.

رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور خیران و خانواده پریدار در احداث مدرسه خیریه پگاه پریدار و اهتمام در عرصه مدرسه سازی شهرستان اندیمشک تصریح کرد: امروز مهر مادری در ساخت واحد آموزشی پگاه پریدار در شهرستان اندیمشک تجلی و این حضور در عرصه مدرسه سازی یک منطق و راه ماندگار است.

وی، در پایان افتخار خدمت به کودکان دارای محدودیت‌های جسمی را یک لطف الهی دانست و عنوان کرد: خدمت به کودکی که در بیان تشکر به دلیل مشکلات ناتوان بوده و با وجود قلبی بزرگ دارای محدودیت‌های جسمی است، اقدامی بزرگ و قابل تقدیر و ماندگار خواهد بود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار