سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان در واکنش به این که گویا به دلیل عدم فعالیت او پس از بازگشت مجدد به باشگاه، اعضای هیات مدیره در حال بررسی گزینه های مدیرعاملی هستند، گفت: منتظر هستم جلسه هیات مدیره برگزار شود تا با انرژِی و برنامه های بیشتر به کار خود ادامه خواهم داد.
کد خبر: ۶۵۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 14 September 2018

کیوان بابادی درواکنش به این که گویا باتوجه به عدم حضور شما در کنار تیم و انجام هرگونه فعالیت پس ار بارگشت مجدد به باشگاه، اعضای هیات مدیره در حال بررسی گزینه هایی برای مدیرعاملی هستند، اظهارکرد: پس از این که از سمت خود استعفا دادم و با دستور استاندار مجددا قرار شد به کار خود ادامه دهم، منتظر بودم و هستم که جلسه ای در باشگاه با حضور اعضای هیات مدیره برگزار شود تا در آن جلسه ضمن کنار گذاشتن اختلافات، همگی به صورت همدل برای پیشبرد کارها، اقدام کنیم.

وی بیان کرد: من همچنان سرپرست باشگاه هستم و پس از تشکیل جلسه هیات مدیره، با انرژِی و برنامه های بیشتر به کار خود ادامه خواهم داد، البته اکنون هم پیگیر تمام امورات باشگاه و تیم هستم.

سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: همه باید برای موفقیت تیم نفت مسجدسلیمان تلاش کنیم و در حال حاضر تنها هدف من نیز انجام این مهم است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار