امام جمعه خرمشهر:
امام جمعه خرمشهر گفت: بازار وضعیت نابه‌سامانی دارد؛ امروز رسالت قوه قضائیه است که با متخلفان برخورد کند، چرا که در این شرایط فقیر، فقیرتر می‌شود و ثروتمند راه صد ساله را یک شبه طی می‌کند.
کد خبر: ۶۵۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ 14 September 2018

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به اهمیت تقوای الهی، اظهار کرد: اگر فردی یا جامعه‌ای تقوای الهی را سرلوحه کار خود قرار دهد، از بن‌بست‌های در پیش‌ رو خارج می‌شود.

وی افزود: گاهی اوقات خداوند متعال یک انسان کامل را در امتحانات و سختی‌ها دچار می‌کند تا یک جامعه و امتی را نجات دهد، جامعه‌ای که در مسیر ادای تکلیف به بن‌بست‌های ظاهری می‌رسد، اگر این بن‌بست‌ها سبب نشود که آن جامعه از مسیر خدا فاصله بگیرد خدای سبحان این بن‌بست‌ها را از سر راه آن فرد یا جامعه بر می‌دارد.

امام جمعه خرمشهر گفت: حضرت یوسف از مصادیق قرار گرفتن در این امتحانات و سختی‌ها است اما در آن شرایط سخت خداوند متعال از یوسف پیامبر تقوای الهی را مطالبه می‌کند و یوسف در آن شرایط سخت تقوا را رعایت کرد.

موسوی عنوان کرد: جامعه‌ای که اهل تقوا و توکل به خدا نباشد حتما در بن‌بست قرار می‌گیرد و از ادامه مسیر کوتاه می‌آید، اگر کشوری فقط به داشته‌های خود و امکانات خود اعتماد کند قطعا در مقابل قدرت‌های بزرگتر محکوم به شکست خواهد بود.

وی ادامه داد: اما زمانی که آن کشور علاوه بر داشته‌ها و امکانات خود تکیه‌گاهی به نام خدا داشته باشد، دیگر ترسی وجود نخواهد داشت.

امام جمعه خرمشهر گفت: انقلاب اسلامی با توکل و تقوای امام راحل، شهدا، رزمندگان و امت اسلامی یک حکومت ۲هزار و ۵۰۰ ساله تا بن دندان مسلح را به زیر کشید این چیزی جز تدبیر خداوند متعال نبود.

موسوی اظهار کرد: اگر با وجود توطئه‌های مختلف دشمن در این چهل سال عمر انقلاب همچنان انقلاب ما پا بر جاست و روز به روز بر توان تو افزوده می‌شود، این چیزی جز تدبیر خدای متعال نیست.

وی عنوان کرد: برخی از افراد در این کشور وجود دارند که عمدا دست خود را در دست دشمن قرار داده‌اند، چرا هیج نظارتی بر بازار نیست آیا فردی یا مسئولی پیدا نمی‌شود که بازار را کنترل کند.

وی افزود: امروز رسالت قوه قضائیه است که با متخلفان برخورد کند، چرا که در این شرایط فقیر، فقیرتر می‌شود و ثروتمند راه صد ساله را یک شبه طی می‌کند.

امام جمعه خرمشهر گفت: چرا با بالا و پایین آمدن دلار اقلام اساسی و موردنیاز مردم در بازار که از تولیدات داخلی است، دچار نوسان می‌شود، آیا نباید بر این وضعیت نابسامان بازار نظارت کرد؟

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار