سرمربی موقت تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به این سوال که آینده سرمربیگری این تیم را چگونه می بینید، گفت: من نمی توانم در خصوص آینده نظر بدهم.
کد خبر: ۶۵۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵ 15 September 2018

ایلی اِستان در نشست خبری بعد از بازی با تیم مس شهر بابک در جام حذفی، اظهارکرد: خیلی خوشحالم که با این نتیجه پیروز شدیم و بیشتر از این جهت خوشحالم که بازیکنان متوجه خواسته ما شدند و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند. ما هنوز پیروز نشده ایم و تنها به مرحله بعدی صعود کرده ایم.

وی با اشاره به دیدار آینده این تیم در لیگ برتر برابر سپاهان نیز گفت: با توجه به این که هفته آینده با سپاهان بازی داریم، امیدوارم بازی زیبا و بهتری را ارائه دهیم و آمادگی بازیکنان را در سطح خوبی نگه داریم.

سرمربی موقت تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: من یک سال و سه ماه است که در این جا هستم و هم من و هم بازیکنان به خصوصیات هم آشنا هستیم و باید آینده را بسازیم، هر چند که نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که شما اخیرا به عنوان سرمربی موقت فولاد انتخاب شده اید و به نظرتان آینده سرمربی گری این تیم چه خواهد شد؟ گفت: من نمی توانم در خصوص آینده نظر بدهم اما آن چه مهم است این می باشد که باید خودمان را برای بازی آینده آماده کنیم و این که چه تصمیمی در خصوص آینده سرمربیگری تیم گرفته می شود به تصمیم مدیریت باشگاه برمی گردد و تنها انتظار ما این است که هواداران از ما حمایت کنند و به این موضوع نیاز داریم.

ایلی اِستان در پاسخ به این پرسش که احتمال دارد خودتان به عنوان سرمربی در فولاد به کارتان ادامه دهید؟ عنوان کرد: به هر حال چیزی را که می توانم بگویم این است که اولین بار است در تاریخ ورزشی من به عنوان مربی به ایران آمدم و افتخار همکاری با پورموسوی را داشتم. من 15 سال سابقه مربیگری داریم و از تجربه لازم و دانش کافی در این زمینه برخوردار هستم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار