نماینده مردم ماهشهر در مجلس:
نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس گفت: وضع مناطق حاشیه‌ای شهرستان بسیار اسفناکی است و بهسازی آن مستلزم جذب اعتبارات مناسب از طریق وزارت نفت است.
کد خبر: ۶۵۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 17 September 2018

علی گلمرادی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهری با حضور نماینده وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: جلسه امروز ستاد بازآفرینی با حضور روستا به عنوان نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی به دعوت بنده و با تاکید به وزیر راه و شهرسازی برای بهسازی مناطق حاشیه‌ای شهرستان و بافت فرسوده برگزار شد که شروع مناسبی برای اقدامات اساسی در این زمینه است.

وی افزود: بیان دغدغه‌های ساکنان مناطق حاشیه‌ای با بافت فرسوده و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و معیشتی از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود که برون‌رفت از این وضعیت مستلزم توانمندسازی شهرستان در همه ابعاد است.

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دستور اکید وزیر راه و شهرسازی، تدوین برنامه اقدام مشترک برای بازآفرینی و توانمندسازی ابعاد مختلف اقتصادی اجتماعی و عمرانی شهرستان است که در این‌ جلسه تمامی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های ذینفع مکلف شدند برای تدوین و اجرایی کردن این برنامه، جلسات مستمری داشته باشند.

وی بر لزوم جذب اعتبار برای اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: بدون شک باید نتیجه نهایی این اقدامات و جلسات و مذاکرات به سمع و نظر وزیر برسد، در هفته آینده جلسه مشترک وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی تشکیل خواهد شد که در آن حضور خواهم یافت تا بتوانیم از ظرفیت‌های صنعت در کنار ظرفیت‌های راه و شهرسازی بهره برده و اعتباراتی را به منظور بهسازی و بازآفرینی مناطق فرسوده جذب کرد.

گلمرادی بیان کرد: باید راهکارهای مشترک کارآمدی ببینیم تا از این وضعیت خارج شویم، حقیقتا وضعیت شهرستان وضعیت نابسامانی است و حاشیه شهرهای ما گسترده‌تر از بطن شهرها هستند. اگرچه صنعت پتروشیمی ثروت‌آفرینی فراوانی دارد اما در واقع بخش ناچیز آن در منطقه هزینه می‌شود و پاسخگوی نیازهای شهر نیست.

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: حضور نماینده وزارت راه و شهرسازی در ستاد بازآفرینی شهرستان و بازدید از مناطق فرسوده اقدام بسیار شایسته‌ای بود که ضرورت دارد از وزیر راه و شهرسازی تشکر کنیم که به وعده خود در سفر قبلی عمل کردند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار