معاون بهبود توليدات گياهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ازآغاز خرید حمایتی خرما در شهرهای آبادان و خرمشهر توسط تعاون روستایی خوزستان خبرداد.
کد خبر: ۶۵۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷ 21 September 2018

محمد قاسمی نژاد با اشاره به آغاز خرید حمایتی خرما در شهرهای آبادان و خرمشهر اظهار کرد: با توجه به مشکلات به وجود آمده در بحث کمبود و شوری آب، قرار شد تا خرمای تولید شده نخلستان‌های خرمشهر و آبادان با همکاری وزارت جهاد کشاورزی به صورت حمایتی از کشاورزان خریداری ‌شود.

وی افزود: امسال شرایط شوری آب و خشکسالی بر روی باردهی و کیفیت خرمای تولید شده در استان اثر منفی گذاشت و با توجه به این شرایط تصمیم گرفته شد با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی خرمای شهرهای آبادان و خرمشهر را به صورت حمایتی خریداری کنیم.

معاون بهبود توليدات گياهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: با دستور وزیر کشاورزی به سازمان تعاون روستایی، دستورالعملی تحت عنوان دستور العمل خرید حمایتی خرما تهیه شد تا بر اساس آن، خرمای کشاورزان خریداری شود.

قاسمی نژاد ادامه داد: از حدود یک هفته گذشته سازمان تعاون روستایی خوزستان کار خرید حمایتی خرمای آبادان و خرمشهر را آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: قیمت خرید هر کیلوگرم خرمای درجه یک به صورت حمایتی 2900 تومان، درجه دو 2450 تومان و درجه سه 2100 تومان است و به این قیمت‌ها 300 تومان نیز به عنوان هزینه حمل و نقل و ظرف افزوده می‌شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: خرما ، خرید حمایتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار