دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرماهشهر;
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرماهشهرگفت: شهردار شهر چمران از توابع شهرستان بندرماهشهر به دلیل اتهامات مالى بازداشت شد.
کد خبر: ۶۵۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 19 September 2018

مهدی محمدی اظهار کرد: شهردار شهر چمران از توابع شهرستان بندرماهشهر به دلیل اتهامات مالی بازداشت شد.

محمدی گفت: بنا به صلاح‌دید دستگاه قضایى رسیدگى به این پرونده تا حصول نتیجه باید در فضایى آرام دنبال می شد اما متاسفانه پس از دستگیری متهم ، مطالبی خلاف واقع از جزئیات پرونده، میزان مال، موضوع اتهام، نوع اتهام، میزان مجازات و تعداد بازداشت شدگان در فضاى مجازى منتشر شد که تمامی آنان قویا تکذیب می گردد.

دادستان بندرماهشهر اذعان داشت: مدت شش ماه در فضاى آرام و بدون حاشیه ، تحقیقات و کارهای اطلاعاتی صورت پذیرفت تا پرونده به مرحله بازداشت متهم رسید.

محمدی ادامه داد: اتهامات شهردار چمران صرفا مالى است. فعلا فقط وی به تنهایی بازداشت شده و قطعا افرادى که در این موضوع دخیل بوده احضار و میزان دخالت یا مسامحه آنان مورد بررسى قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این پرونده و پرونده هاى بعدى که در اولویت دستگاه قضائی قرار خواهد گرفت با هماهنگى مقامات عالى قضایى استان خصوصا ریاست محترم کل دادگسترى استان خوزستان، پیگیری و دنبال خواهد شد. یقینا دستگاه قضائی در اجراى عدالت و برخورد با افرادى که به بیت المال دست درازى میکنند بدون هیچ مسامحه اى با هر فردى و در هر جایگاهى برابر مقررات شدیدا برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندرماهشهر در پایان خاطرنشان کرد:از شهروندان محترم تقاضا می شود اخبار و اطلاعات خود راجع به هر موضوعى، خصوصا اخبار قضایى را از منابع معتبر اخذ نموده و از پخش اخبار بى اعتبار در فضاى مجازى خوددارى نمایند. بدیهى است در انتشار اخبار کذب چنانچه منجر به جرم شود برابر مقررات با خاطیان برخورد خواهد شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار