دبیر آئین معنوی سفره داران باب‌الحوائج اندیمشک گفت: با هدف کمک به نیازمندان و اقشار محروم و کم بضاعت آئین سفره داران باب الحوائج در شهرستان اندیمشک برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 20 September 2018

نیره حسنوند اظهار کرد: با هدف کمک به نیازمندان و اقشار محروم و کم بضاعت آئین سفره داران باب الحوائج در شهرستان اندیمشک برگزار شد.

وی با بیان این که آیین اماده‌سازی و طبخ این نذری در خیابان امام خمینی(ره) اندیمشک و با مشارکت پرشور خادمین سالار شهیدان برگزار شد، افزود: این نذری هم زمان با تاسوعای حسینی و آئین سوگواری یوم العباس(ع) در میان اقشار محروم و کم بضاعت توزیع شد.

دبیر آئین معنوی سفره داران باب‌الحوائج اندیمشک با اشاره به این که بیش از 40 آشپز در طبخ و تهیه این نذری مشارکت داشتند، عنوان کرد: بیش از 200 نفر دیگر نیز در تهیه و آماده سازی این نذری به فعالیت پرداختند.

وی با بیان این که این آئین مذهبی و معنوی با مشارکت موسسه خیریه مریم عذرا و کمیته بانوان دفتر نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تهیه و طبخ شد، گفت: این آئین معنوی بزرگ ترین نذری شهرستان اندیمشک است که با مشارکت شهروندان و خادمین اهل بیت(ع) تهیه شد.

حسنوند با بیان این که تمام هزینه‌های این نذری توسط خیرین شهرستان اندیمشک تهیه شده است، گفت: خیرین برای تهیه و طبخ این نذری کمک‌های خود را به سه روش نقد، بانکی و کالا، در اختیار آشپزها و مسئولان برگزاری این آئین معنوی و فرهنگی گذاشتند.

وی با بیان این که توسعه امر خیر و تاکید بر راه اهل بیت(ع) در کمک به محرومین مهم ترین، هدف از برگزاری این آئین مذهبی و فرهنگی در شهرستان اندیمشک است، افزود: در این مراسم بیش از 14 هزار پرس غذا بین اقشار محروم و کم بضاعت شهرستان اندیمشک و عزاداران سالار شهیدان قرار گرفت.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: ماه محرم ، اندیمشک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار