امام جمعه ایذه:
امام جمعه ایذه با بیان اینکه آموزش بدون پرورش باعث ایجاد خرابی است گفت: لازم است خانواده‌ها در کنار معلمان اقدام به آموزش فرزندان خود و آگاه‌سازی از انحرافاتی که دشمنان به دنبال آن هستند کنند.
کد خبر: ۶۵۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ 21 September 2018

حجت‌الاسلام سید کمال موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان با اشاره به حادثه روز عاشورا و اینکه خبرنگاری نبود تا این جریان را منتشر کند اظهار کرد: یزیدیان با اسارت امام سجاد(ع)، کودکان و زنان این واقعه بر حسب ظاهر در حال انتقال اسرا بودند، اما نمی‌دانستند با این انتقال به شام کار دستگاه خود را به لرزه افکنده‌اند.

وی افزود: اسرا در بین راه تا رسیدن به شام یک رسانه قوی شدند و جریان حادثه عاشورا را به گوش همگان رساندند و بعد همه فهمیدند که کار و قیام امام حسین (ع) بدون سر و حکمت نبوده است.

امام جمعه ایذه با اشاره به فرا رسیدن ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس و تبریک آن به معلمان و دانش‌آموزان بیان کرد: معلمان به عنوان پیغمبران امروزه باید با توجه به عصر حاضر که در هیچ عصری دشمنان به این اندازه برای نسل امروزی ما دام پهن نکرده‌اند، جوانان و دانش‌آموزان را نسبت به جریانات انحرافی آگاه کنند.

موسوی با بیان اینکه دام‌هایی که دشمنان در جهت انحراف جوانان ما پهن کرده‌اند بسیار خطرناک هستند گفت: معلمان باید با توجه جدی به این مساله در مدارس بارها و با تکرار از خطراتی که در کمین این جوانان نشسته است آنها را آگاه کنند.

وی با بیان اینکه آموزش بدون پرورش باعث ایجاد خرابی است اضافه کرد: تمام بار مسئولیت و آموزش و پرورش نباید به دوش معلمان باشد و لازم است که خانواده‌ها هم در این راه مشارکت جدی داشته باشند و در زمینه‌های آموزشی و تربیتی با معلمان و مسئولان مدارس تعامل داشته باشند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار