یزدی:
سرمربی استقلال خوزستان گفت: بازی سختی مقابل ذوب‌آهن داریم و بر همین اساس باید بازی حساب‌شده‌ای انجام دهیم.
کد خبر: ۶۵۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ 21 September 2018

داریوش یزدی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ذوب آهن، گفت: می‌دانیم بازی سختی با ذوب آهن داریم. چند بازی است که آنها نتیجه نگرفتند اما ما شرایط خوبی داریم و از تعطیلی در اردوی تهران استفاده کردیم.

وی ادامه داد: در اردوی تهران خیلی خوب کار کردیم و بازیکنان نشان دادند که از ارتقای خوبی برخوردارند. فردا هم بازی حساب شده‌ای خواهیم داشت و می‌خواهیم خوب بازی کنیم. باید در بازی فردا نتیجه بگیریم تا امتیازات آن در ادامه مسابقات به ما کمک کند.

سرمربی استقلال خوزستان درباره محرومان این تیم هم اظهار داشت: سرپرست و مربی ما محروم هستند اما بقیه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم.

یزدی درباره تیم ذوب آهن هم افزود: این تیم از تیم‌های خوب فوتبال ایران در این چند سال است و تغییرات بسیار کمی در بین بازیکنانش داشته است هر چند که در کادرفنی تغییراتی انجام شده است. این موضوع نشان می دهد که این تیم چقدر هماهنگ است. ذوب آهن از تیم های خوب و باساختار فوتبال ایران است و امیدوار هستم سایر باشگاه ها هم از این تیم الگوبرداری کنند و شرایط خوبی را برای خودشان رقم بزنند.

وی در خصوص احتمال بازی دادن به یونس دلفی و مجتبی رمضانی هم تصریح کرد: نمی توان گفت که قرار است خیلی در ترکیب تغییرات بدهیم. ما به دلایل مالی نتوانستیم خیلی بازیکن بگیریم و با نواقصی که وجود داشت توانستیم بازیکن بگیریم. البته بازیکنانی که گرفتیم هم همگی خوب و باانگیزه هستند و امیدوارم در ادامه مسابقات به ما کمک کنند و شرایط خوبی را رقم بزنند.

یزدی درباره اردوی استقلال خوزستان در تهران هم گفت: ما اردوی خوبی در تهران داشتیم و در ۸ روز ۱۷ جلسه تمرین را برگزار کردیم. در این اردو بچه‌ها خیلی خوب کار کردند و ۲ بازی تدارکاتی هم انجام دادیم که فارغ از نتیجه توانستیم نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم و امیدوارم این موضوع در ادامه راه به ما کمک کند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار