نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت است که به یاد داشته باشیم که با روحیه همدلی و ایستادگی تحت رهبری مقام معظم رهبری می توان از این جنگ اقتصادی و تبلیغاتی دشمن نیز سربلند خارج شد.
کد خبر: ۶۵۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 22 September 2018

 محمدعلی نجفی در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در کرج برگزار شد؛ گفت: یاد و نام معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان جمهوری اسلامی ایران همواره زنده است.

وی ادامه داد: بر دلاورمردان ارتش سرفراز و قهرمانان سپاه پاسداران، بسیجیان خط شکن و نیروی انتظامی همیشه حافظ و جانفشان، درود می‌فرستیم چرا که همواره برای دفاع از مردم ایران اسلامی و عزت و سربلندی این آب و خاک در میدان های مختلف حضور داشته اند.

نجفی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های پاکی است که در راه دفاع از ایران اسلامی جاری شده گفت: فرزندان این آب و خاک با روحیه ایثار و غیرت به تاسی از سالار شهیدان زیر بار ذلت نرفتند و هرگز تسلیم نشدند.

وی افزود: 37 سال پیش مردم ایران در برابر تجاوزی خشونت‌وار به پیروی از فرهنگ عاشورایی با تمام وجود از عزت و شرف و تمامیت ارضی خود دفاع کردند.

وی با توضیح اینکه سال‌های پیش ملت ایران در برابر تجاوز دشمن ایستادگی کرده و از شرف و تمامیت ارضی خود دفاع کرده‌اند، افزود: صدام و رژیم بعثی عراق در آن سال‌ها از تمام داشته‌ها و تجهیزات دفاعی مستکبران بهره بردند تا خود را بر ایران اسلامی تحمیل کنند اما به‌جایی نرسیدند و دلاورمندان و رزمندگان ایران از صدام و  از موشک‌های دشمن نترسیده و عاشقانه شهد شهادت را نوشیدند.

وی گفت: امروز هم جمهوری اسلامی ایران با جنگ اقتصادی و تبلیغاتی سنگینی مواجه است و در مقابل دشمنی قرار گرفته که به هیچ قانون و عهدی احترام نمی‌گذارد.

نجفی افزود: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت است که به یاد داشته باشیم با روحیه همدلی و ایستادگی تحت رهبری مقام معظم رهبری می‌توان از این جنگ اقتصادی و تبلیغاتی دشمن نیز سربلند خارج شد.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به ما آموخت که وحدت رمز پیروزی است و به یاد داریم که هیچ امنیتی در دفاع مقدس وجود نداشت و همه مردم و مسئولان همدل و متحد به دنبال دفاع از کیان میهن اسلامی بودند.

استاندار البرز گفت: سنگرهای دفاع مقدس امروز به سنگر سازندگی و ایجاد اشتغال و رفاه تبدیل می‌شود و علاوه بر حفظ و حراست از خون شهدا پیشرفت بیش از پیش انقلاب اسلامی را رقم می‌زند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار