پیش بازی تراکتورسازی - پدیده مشهد
در آخرین روز از برگزاری دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر، تراکتورسازی به مصاف پدیده مشهد میرود.
کد خبر: ۶۵۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 22 September 2018

به گزارش تابناک تبریز، در آخرین روز از برگزاری دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر، روز یکشنبه اول مهرماه تراکتورسازی در مشهد به مصاف پدیده مشهد تیم صدرنشین لیک برتر میرود.

تراکتورسازی در شوک توشاک

تراکتورسازی که تا هفته ششم لیگ برتر با 9 امتیاز در جایگاه ششم بود و با آرامش به تعطیلات لیگ برتر رفته بود؛ اما در جام حذفی با شکست در مقابل صنعت نفت آبادان در ضربات پنالتی و حذف از این رقابتها و همچنین حواشی و درگیری توشاک با دژاگه موجب شد که توشاک از هدایت تراکتورسازی کنار رود و تیم را در شوک بگذارد.

توشاک رفت و تیم تحت هدایت محمد تقوی دستیار توشاک قرار کرفت تا سرمربی موقت تیم در مقابل پدیده باشد.

تقوی که دانش و اطلاعات خوبی در امر فوتبال دارد، در اولین مسابقه ای که روی نیمکت هدایت تراکتور را برعهده دارد، باید مقابل پدیده قرار بگیرد. با این حال تقوی انگیزه زیادی دارد تا کارش را در بازی فردا با پدیده به نحو احسن انجام دهد و تیمش به موفقیت برسد. هرچند که تیم مشهدی نیز با هدایت یحیی گل محمدی توانسته در این فصل نتایج خوبی بگیرد و صدرنشین لیگ برتر باشد. هرچند که احتمال دارد مشکلات مالی این تیم بر عملکردش مقابل تراکتورسازی تاثیر گذار باشد.

پدیده یحیی

پدیده مشهد با هدایت یحیی گل محمدی توانست پس 5 برد متوالی از 6 دیدار خود کسب کند؛ صدرنشین بلامنازع لیگ برتر است. گل محمدی که سابقه هدایت تراکتورسازی را در کارنامه خود دارد به نوعی در این دیدار به دنبال اثبت شایستگی های خود است.

این دیدار از ساعت 19 روز یکشنبه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار