صادقیان خبر داد؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از تشکیل کمیته ویژه بررسی تخلفات ساخت و ساز شهری در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 22 September 2018

«محسن صادقیان» در نشست مشترک اعضای کمیته فنی و کمیسیون ماده ۵ با اشاره به علل افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در استان، ‌اظهار کرد: در این دوره شاهد جدیت و همراهی شهرداری، راه و شهرسازی، نظام مهندسی، دفتر فنی استانداری و شورای اسلامی شهر یزد در کاهش تخلفات و رعایت ضوابط و مقررات فنی هستیم.

وی با تاکید بر تشکیل کمیته ویژه بررسی تخلفات ساخت و ساز شهر یزد، افزود: این کمیته، مامور بررسی دلایل تخلفات ساخت و ساز در شهر و ارایه پیشنهادات عملی برای هماهنگی بین دستگاههای اجرایی مرتبط در راستای کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز و تخلفات فنی ساخت و ساز خواهد بود .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به مشکلات تراکمی و ترافیکی محدوده‌های استقرار ساختمان پزشکان، گفت: ساماندهی و نظم بخشی ساختمان‌های پزشکان و تبدیل منازل مسکونی به درمانی و مطب‌های پزشکی یکی از طرح‌های در دست بررسی است.

صادقیان در خصوص کیفیت تهیه طرح‌های شهری،‌ تصریح کرد: در تهیه طرح جامع شهر یزد ضمن دقت در تدوین شرح خدمات، انتخاب مشاور و عملکرد آن، مشارکت مردم و نیازسنجی شهر با نگاه محله محوری نیز باید مد نظر قرار گیرد.

وی در پایان افزود: باهرتصمیمی که درجهت نظم بخشی، ساماندهی و ایجادرضایت مردم باشد موافقم، و امیدوارم باهمراهی و همگرایی اعضای کمیته فنی و کمیسیون ماده ۵ ،به زودی شاهد کاهش هرچه بیشتر این تخلفات باشیم .

معاون استاندار یزد در پایان اظهار امیدواری کرد که با برنامه ریزی که شهرداری در واگذاری واحد اجرائیات به بخش خصوصی انجام داده است، به زودی شاهد کاهش تخلف در ساخت وسازها باشیم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار