به مناسبت هفته دفاع مقدس،صبح امروز در اهواز و در ساعت ۹ ناگهان دو نفر از میان جمعیت به مراسم رژه تیر اندازی کرد
کد خبر: ۶۵۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 23 September 2018

به گزارش تابناک : به مناسبت هفته دفاع مقدس،صبح امروز در اهواز و در ساعت ۹ ناگهان دو نفر از میان جمعیت به مراسم رژه تیر اندازی کرد.

در این خصوص این افراد موفق نشدند وارد مراسم شده و از دور اقدام به حمله تروریستی کردند که طی اخبار واصله محافظ فرمانده سپاه استان خوزستان به شهادت رسید و چند تن دیگر نیز شهید و مجروح شدند

همچنین رییس‌جمهور پیش از پایان مراسم رژه در تهران، جایگاه را ترک کرد

شنیده ها حاکی از آن است که 4 یا 5 نفر از عوامل این حادثه تروریستی توسط نیروهای امنیتی و انتظامی کشته شدند. همچنین تاکنون ۲۰ نفر زخمی تایید شده است و یک کودک و یک زن در بین مجروحان دیده می شوند

خبرگزاری فارس در مشاهدات میدانی از خوزستان اعلام کرد که پس از آغاز مراسم رژه نیروهای مسلح دو نفر از پارک شهید سبحانی که پشت استیج رژه قرار دارد با به رگبار بستن مردم قصد حمله به جایگاه رژه را داشتند که نیروهای مسلح مستقر در محل رژه با دعوت مردم به پناه گرفتن با افراد مسلح درگیر شدند. ۲ نفر موتورسوار که به رژه نیروهای مسلحانه در اهواز حمله کردند بودند پس از زخمی کردن چند نفر از محل تیراندازی گریختند.
شهروندان حاضر در محل رژه ابتدا گمان می‌کردند که تیراندازی سهوی بوده اما با زخمی شدن چند نفر از شهروندان متوجه حمله تروریستی شدند.
هنوز از تعداد شهدای این حادثه و افراد زخمی شده خبری منتشر نشده اما آمبولانس‌های مرکز فوریت پزشکی اهواز با حضور در محل رژه در حال انتقال مجروحان به مراکز درمانی هستند.
پس از این حمله تروریستی نیرو‌های ارتش حاضر در محل رژه، برخی از مردم و خبرنگاران را در پادگان لشکر ۹۲ زرهی اهواز پناه دادند.
آیت الله موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت الله حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری، شریعتی استاندار خوزستان و عالمی نیسی فرماندار اهواز از جمله مسؤولان حاضر در جایگاه رژه بودند که به آنها آسیبی نرسیده و در سلامت کامل هستند.
گفته شده تاکنون ۲ نفر از مهاجمان مسلح کشته شدند، یک نفر زخمی و یک نفر توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار