معاون مهندسی توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام گفت:20 روستا تا پایان جاری در شهرستان های ایلام، آبدانان، مهران، بدره و چرداول از گردونه آبرسانی سیار خارج می شوند
کد خبر: ۶۵۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 23 September 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سید مهدی احمدی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در استان طی سال جاری ، عملیات اجرایی 50 پروژه آبرسانی به روستاها در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

وی افزود: در ایام هفته دولت عملیات آبرسانی به 30 روستا در قالب هفت مجتمع آبرسانی در 6 شهرستان به بهره برداری رسید که جمعیتی افزون بر 16 هزار و 221 نفر از اهالی روستایی استان از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.

احمدی با اشاره به اینکه ساخت مجتمع آبرسانی روستایی در دستور کار آب و فاضلاب روستایی ایلام قرار دارد، تصریح کرد: این شرکت در راستای تعهد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در تلاش است با تکمیل تعداد دیگری از این مجتمع‌ ها، تعداد 20 روستاها دیگر را تا پایان جاری در شهرستان های ایلام، آبدانان، مهران، بدره و چرداول از گردونه آبرسانی سیار خارج کند.

معاون مهندسی توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام تاکید کرد: امیدواریم با بهره‌ برداری و افتتاح پروژه‌های در دست اجرا ، آب‌ رسانی در مناطق شهری و روستایی ایلام به وضعیت مطلوب و ایده‌ آل برسد.

 هم اینک 98.5 درصد از جمعیت روستایی با جمعیتی بیش از 177 هزار نفر در 498 روستای این استان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی هستند.

تعداد کل مشترکان آب روستایی استان ایلام 45 هزار و 544 مشترک است که از این شمار، 885 مشترک عمومی و ادارات، یک هزار و 587 مشترک تجاری و صنعتی و 43 هزار و 99 نیز مشترکان بخش مسکونی تشکیل داده اند.

منابع تامین آب روستایی استان ایلام 166 منبع است که 105 مورد آنرا چشمه ها و 61 مورد را چاه و قنات تشکیل داده است./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار