مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: به رغم اینکه جنگ تحمیلی خسارت زیادی بر کشور وارد کرد اما اتحاد و همدلی و خودباوری در عرصه های سازندگی و علمی از دستاوردهای دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۵۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ 23 September 2018

حامد فرضی درحاشیه آئین بزرگداشت 5 هزارو 250 شهید استان البرز و نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله دستگاه های اجرایی استان افزود: پس از پایان جنگ، اقدام های موثری با تاسی از روحیه دفاعی برای کشور انجام شده است.
وی گفت: کارهای بسیار بزرگی توسط جهاد سازندگی و سنگرسازان بی سنگر در زمان جنگ و پس از آن در کشور به سرانجام رسید.
وی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای جهاد کشاورزی خودکفایی در بخش های مختلف کشاورزی است .
فرضی افزود: در بخش منابع طبیعی فعالیت های موثری پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خصوص در دهه اخیر در استان البرز صورت گرفته است.
وی گفت: از جمله این اقدامات اجرای 12 هزار هکتار عملیات بیابانزدایی، 15 هزار هکتار جنگل کاری، اجرای پروژه های آبخیزداری و عملیات کنترل رسوب در سرشاخه ها، تامین آب پایدار برای حوزه های آبخیز و بخش کشاورزی است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز اضافه کرد: روحیه جهادی و سلحشوری دفاع مقدس موجب شد تا در بسیاری از بخش ها از جمله کشاورزی گام های ارزشمندی برداشته شود.
آئین بزرگداشت 5 هزارو 250 شهید استان البرز با عنوان «میهمان لاله ها باشیم» و نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله دستگاه های اجرایی استان از شب گذشته با حضور امام جمعه کرج و استاندار البرز آغاز شد که به مدت یک هفته ادامه دارد.
منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در این نمایشگاه دستاوردهای خود در حوزه های مختلف اعم از اخذ سند، اجرای پروژه های بیابانزدایی، جنگلکاری، اجرای پروژه های آبخیز در بالادست و تولیدات گیاهی در نهالستان بزرگ کرج و محصولات فرعی در مراتع را در دید عموم قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار