دبیر مجمع بسیج استان همدان با تأکید بر اینکه البته به توقف در این خدمات راضی نیستیم و دولت و مسوولان باید شکاف سال‌های اخیر مردم و مسؤولان را پر کنند، گفت: آن دسته از عناصر سست‌عنصری که در بدنه اجرایی دولت هستند اگر نمی‌توانند کاری برای مردم انجام دهند، کنار بروند.
کد خبر: ۶۵۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 24 September 2018
ایوب حضرتی گفت: از مردم ایران اسلامی می‌خواهیم عملکرد ضعیف دولت را پای نظام و انقلاب نگذارند، زیرا دولت‌ها با تمام نقاط ضعف و قوت می‌آیند و می‌روند و این انقلاب اسلامی است که پابرجا می‌ماند، البته مردم نیز ثابت کرده‌اند که به اصل انقلاب پایبند هستند.

به گزارش فارس، حضرتی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری ما در دهه چهارم انقلاب و دهه پیشرفت و عدالت قرار داریم که لازم است دانشگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی دولتی و غیردولتی خدمات ۴۰ ساله انقلاب را در دهه چهارم برای مردم و نسل جوان بازگو کنند.

وی ادامه داد: خدمات انقلاب اسلامی در حوزه عمرانی، زیرساختی، راه‌ها، بهداشت، خدمات علمی، پوشش تلفن، آبرسانی به روستاها، مباحث فرهنگی و سایر خدمات، باید به درستی تبیین شود.

دبیر مجمع بسیج استان همدان یکی از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی را ایجاد امنیت دانست و افزود: دشمنان به این مسئله مهم پی برده‌اند و درصدد خدشه‌دار کردن امنیت در کشور هستند حتی اگر هزینه‌های گزاف و سنگینی داشته باشد، در تلاش هستند به امنیت کنونی جامعه لطمه بزنند.

وی یادآور شد: لازم است مجموعه بسیج نیز خدماتی که نظام اسلامی به برکت خون شهدا طی ۴۰ سال گذشته داشته و زحماتی که نظام بعد از وقوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر ملت داشته را بازگو کند.

حضرتی با بیان اینکه با وجود مشکلات مدیریتی، تحریم و فشار‌های اقتصادی، اما معدل عملکرد نظام جمهوری اسلامی قابل دفاع است، گفت: اگر به دوران پهلوی اول و دوم نگاه کنیم درآمد‌های نفتی زیادی به سوی کشور جاری شد، اما شاهد شکاف طبقاتی و ظلم اقتصادی به مردم بودیم، اما بعد از سالیان سال که مردم تحت فشار رژیم طاغوت بودند، در نظام اسلامی شاهد گشایش‌های فراوانی بودیم.

دبیر مجمع بسیج استان همدان تصریح کرد: از مردم ایران اسلامی می‌خواهیم عملکرد ضعیف دولت را پای نظام و انقلاب نگذارند، زیرا دولت‌ها با تمام نقاط ضعف و قوت می‌آیند و می‌روند و این انقلاب اسلامی است که پابرجا می‌ماند، البته مردم نیز ثابت کرده‌اند که به اصل انقلاب پایبند هستند.

وی خاطرنشان کرد: از مسوولان می‌خواهیم بیشتر تلاش کنند و قدر این ملت را بدانند و با نگاه به ظرفیت‌های درونی و اتکا به ظرفیت داخلی و مردم مشکلات را حل کنند.

حضرتی مباحث اقتصادی پیش رو را زمینه‌ای برای بازگشت به ظرفیت‌های خود دانست و گفت: این مسائل باعث استحکام درونی نظام اسلامی شده است، آغاز پیگیری پرونده‌های فساد اقتصادی و گران‌فروشی از سوی دستگاه‌های نظارتی امیدوارکننده است که امیدواریم ادامه یابد و شاهد اقدام خوب نهاد‌های نظارتی در مباحث اقتصادی باشیم.

وی بیان کرد: مردم بدانند دولت با تمام ضعف‌ها باید کارش را ادامه دهد، اما از مسوولان اجرایی هم می‌خواهیم اگر نمی‌توانند به داد مردم برسند، مسئولیت را به دیگران واگذار کنند، زیرا مسلماً مدیران و نخبگان شایسته‌ای داریم که در منصب اجرایی نیستند و کنار زده شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار